مراسم یادمان «رسول ملاقلی پور» در پارس آباد برگزار می‌شود

اردبیل (پانا) - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اردبیل گفت: مراسم یادمان «رسول ملاقلی پور» همزمان با برنامه‌های گرامیداشت روز ملی سینما در شهرستان پارس آباد برگزار می شود.

کد مطلب: ۹۵۳۶۲۹
لینک کوتاه کپی شد
مراسم یادمان «رسول ملاقلی پور» در پارس آباد برگزار می‌شود

ناصر اسحاقی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اردبیل اظهار کرد: همزمان با برنامه‌های گرامیداشت روز ملی سینما و پاسداشت فعالان و پیشکسوتان این بخش، مراسم یادمان رسول ملاقلی پور در شهرستان مرزی پارس آباد مغان برگزار می شود.

به گفته او اغلب برنامه‌های تدارک دیده شده برای بزرگداشت روز ملی سینما در اردبیل در ۲۴ و ۲۵ شهریورماه و با محوریت یادمان «رسول ملاقلی پور» برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به برگزاری مراسم یادمان «رسول ملاقلی پور» در سینما جوان شهرستان پارس آباد اشاره کرد و افزود: دیدار با پیشکسوتان سینما و اکران فیلم‌های کوتاه از جمله دیگر برنامه‌های درنظر گرفته شده در هفته جاری خواهد بود.

اسحاقی ادامه داد: به منظور قدردانی از فعالان حوزه سینما، از فعالان این بخش نیز با برگزاری مراسمی تجلیل خواهد شد.

او تاکید کرد: با توجه به همزمان شدن روز ملی سینما با برنامه‌های عزاداری سرور و سالار شهیدان، برنامه‌های تدارک دیده شده برای این ایام با چند روز تاخیر در اردبیل برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان صنعت سینما را یکی از مهمترین ابزارها برای رشد و توسعه جامعه و انتقال فرهنگ دانست و یادآور شد: با توجه به جایگاه ویژه صنعت سینما در جهان کنونی از این فرصت می‌توان برای انتقال فرهنگ ایرانی اسلامی به بهترین شکل ممکن سود جست.

اسحاقی همچنین در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم تجلیل از فعالان حوزه چاپ استان اظهار داشت: مراسم تجلیل از فعالان حوزه چاپ استان اردبیل با محوریت حمایت از صنعتگران عرصه چاپ برگزار می‌شود که در این زمینه هماهنگی‌های لازم انجام یافته است.

او تصریح کرد: تدوین برنامه‌های حمایتی برای توسعه فرهنگ استان یک لازمه اساسی و مهم است و نباید در این زمینه غفلت کنیم چرا که عدم توجه به این مهم تمامی جوانب را تحت تاثیر قرار می‌دهد و این موضوع چیزی نیست که مد نظر ما است و به همین دلیل اهمیت و حمایت صنعت چاپ نیز به همین اندازه حائز اهمیت است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار