مدیر کل کمیته امداداستان: 14500 دانش آموز تحت پوشش کمیته امداد آذربایجان شرقی هستند

تبریز (پانا) - مدیر کل کمیته امداد آذربایجان شرقی گفت:14500دانش آموز تحت پوشش کمیته امداد در استان، سرمایه های انسانی عظیمی هستند که با مراقبت و توجه بهتر، می توانند اسباب توسعه و رشد جامعه باشند.

کد مطلب: ۹۵۳۶۱۶
لینک کوتاه کپی شد
مدیر کل کمیته امداداستان: 14500 دانش آموز تحت پوشش کمیته امداد  آذربایجان شرقی  هستند

محمد کلامی در مراسم اهدای 1500 بسته آموزشی و فرهنگی به دانش آموزان نیازمند گفت: مشارکت در جشن عاطفه ها، کمک به آینده بانشاط و پویای جامعه است.

وی ضمن تاکید بر اهمیت همراهی مردم با کمیته امداد در دستگیری از محرومین، افزود: راه مقابله با ارثی نشدن فقر در خانواده ها، ارتقای شاخص های فرهنگی و اموزشی است.

مدیر کل کمیته امداد آذربایجان شرقی تاکید کرد: 14500 دانش آموز تحت پوشش کمیته امداد در استان، سرمایه های انسانی عظیمی هستند که با مراقبت و توجه بهتر، می توانند اسباب توسعه و رشد جامعه باشند.

وی ادامه داد: کسب چندین رتبه زیر 1000 در کنکور سراسری امسال توسط فرزندان مددجو، نویدی برای خروج آن عزیزان از چرخه محرومیت است.

کلامی بیان داشت: خانواده ها وقت بیشتری برای فرزندان خود بعنوان سرمایه های آینده کشور بگذارند و مشکلات اقتصادی باعث غفلت از ظرفیت آنها نشود.

وی ضمن تقدیر از فعالیت های مرکز نیکوکاری المهدی(عج) تبریز وابسته به کمیته امداد استان، گفت: این مرکز از فعال ترین مراکز نیکوکاری در سطح کشور بوده که کمک به دانش آموزان نیازمند جز برنامه های محوری آن است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار