خدمات مراکز رفاهی و درمانی یزد به فرهنگیان با قیمت تمام شده ارائه می شود

یزد(پانا) - رئیس اداره تعاون و رفاه آموزش و پرورش استان یزد درگفتگو با خبرنگار پانا گفت: درارائه این خدمات که اغلب به صورت مدت داربه فرهنگیان ارائه می شود سودآوری مد نظر نیست و تمام وجوه دریافتی به حساب درآمدهای عمومی دولت واریزمی شود .

کد مطلب: ۹۵۳۵۵۰
لینک کوتاه کپی شد
خدمات مراکز رفاهی و درمانی یزد به فرهنگیان با قیمت تمام شده ارائه می شود

"محمدعلی غنی زارچ" افزود : ارائه خدمات به فرهنگیان اغلب مدت دار است و از سوی دیگر خرید مواد اولیه نقدی است و این امرهمواره این مراکزرا با بدهی مواجه ساخته است از طرفی در مرکز درمانی فرهنگیان صندوق های بیمه بدهی قابل توجه های به این مرکزدارند .

وی خاطرنشان کرد به منظور نظارت هرچه بیشتر برخریدهای دولتی ، کلیه خریدهای بالای سه میلیون تومان این مراکزاز طریق سامانه ستاد سازمان صمت انجام می شود و کلیه هزینه کردها زیر نظرذیحساب و با نظارت دیوان محاسبات صورت می گیرد.

ایشان درادامه از پایان کاراسکان تابستانی مسافران درمدارس خبرداد و افزود : 18 مدرسه استان با 200 کلاس درس به قریب 110هزار- نفر روز خدمات اسکان ارائه کرده اند .

"غنی " افزود : تابستان امسال 11 هزار و 170 خانوار با جمعیتی 40 هزار و 200 نفر از اول تیرماه تا پانزدهم شهریورماه درمدارس استان اسکان داده شده اند .

وی درمورد پرداخت وام ضروری به فرهنگیان استان گفت : درسال گذشته سه میلیارد و 854 میلیون تومان ازسوی صندوق های وام ضروری استان به 8 هزار و 668 نفر پرداخت شده است.

این مسئول افزود: 19 هزار و 477 نفر از معلمان شاغل و خانواده آنان دراستان یزد تحت پوشش بیمه تکمیلی قرارگرفتند که کلیه خسارات های مشمولین طرح ب تا 12 تیرماه 98 پرداخت شده است و مشمولین طرح الف نیز در فاصله 15 روزه خسارات خود را دریافت کرده اند .

"غنی زارچ " یادآورشد 2520 هزار و 110 نفراز پرسنل و دانش آموزان استان بیمه حوادث هستند که دراین راستا همه فاکتورهای خسارت حوادث پرداخت شده و 90 میلیون تومان نیز به بیماران صعب العلاج به صورت بلا عوض کمک شده است .

رئیس اداره تعاون ورفاه آموزش و پرورش استان یزد ازانجام مقدمات لازم برای عقد قرارداد بیمه تکمیلی با شرکت های بیمه گرخبرداد و افزود : از 19 شرکت بیمه گر، استعلام گرفته شده و در صورتی که مجوز مربوطه از وزارت صادر شود بیمه تکمیلی امسال به صورت استانی انجام خواهد شد .

"غنی " به برگزاری اردوهای تابستانی خانوادگی برای همکاران فرهنگی توسط کارشناسی رفاه شهرستانها ومناطق استان اشاره کرد وافزود : قریب سه هزار نفر از فرهنگیان شهرستانهای تفت ، خاتم ، اشکذر و بافق و خانواده های آنان دراین اردوها که درشهرهای مشهد ، تبریز، ماسال ، شهرکرد و...برگزارشده شرکت کرده اند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار