تخصیص 20میلیارد ریال برای گسترش فضای آموزشی و خوابگاهی دانشگاه فرهنگیان اردبیل

اردبیل (پانا) - استاندار اردبیل با اشاره به ضرورت گسترش فضای آموزشی و خوابگاهی دانشگاه فرهنگیان، از تخصیص مبلغ دو میلیارد تومان از محل بودجه توازن جهت این امر خبر داد.

کد مطلب: ۹۵۳۵۴۷
لینک کوتاه کپی شد
تخصیص 20میلیارد ریال برای گسترش فضای آموزشی و خوابگاهی دانشگاه فرهنگیان اردبیل

اکبر بهنام جو در چهارمین جلسه هیات امنای دانشگاه فرهنگیان اردبیل اظهار کرد: ظرفیت 1600 نفر دانشجو معلم برای دانشگاه فرهنگیان برای سال های آتی تأمین می شود.

در این جلسه با دستور استاندار اردبیل مقرر شد برای استفاده دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان از اینترنت، کابل کشی فیبر نوری از سوی شرکت ارتباطات زیرساخت انجام شود.

سرپرست دانشگاه فرهنگیان اردبیل نیز گزارشی از چالش های فضاهای آموزشی، خوابگاهی، ورزشی و فرهنگی پردیس ها و مراکز تابعه ارایه کرد.

علیرضا عبدی افزود: با توجه به استانداردهای وزارت علوم و همچنین ورود پایدار حداقل 25000 نفری دانشجومعلم در هر سال، مساعدت و همکاری مسئولان استان برای رسیدن دانشگاه فرهنگیان اردبیل برای رسیدن به جایگاهی مطلوب ضروری است.

او از مساعدت استاندار اردبیل در خصوص تأمین هزینه کابل کشی فیبر نوری دانشگاه تشکر کرد و خواستار تخصیص زمین برای دانشگاه جامع تربیت معلم از سایت دانشگاهی استان برای احداث فضاهای آموزشی، خوابگاهی، فرهنگی و ورزشی مطابق استانداردهای روز شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار