سرپرست جدید دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان منصوب شد

سمنان (پانا) - با حضور مسئولین کشوری و استانی، مراسم تکریم رئیس پیشین دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان و معارفه سرپرست جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان و سرپرست دانشکده فنی و حرفه ای پسران سمنان برگزار شد.

کد مطلب: ۹۵۳۵۰۲
لینک کوتاه کپی شد
سرپرست جدید دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان منصوب شد

ابراهیم صالحی عمران؛ رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای، طی حکمی رضا نقدی را به عنوان سرپرست دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان و سرپرست دانشکده فنی و حرفه ای پسران سمنان منصوب کرد.

در حکم انتصاب ایشان آمده است:

نظر به تعهد و تجارب ارزنده جنابعالی در آموزش عالی و در جهت اجرای مصوبه دستور هفتم پنجمین نشست از دوره دوم هیات محترم امناء، مورخ 02/12/95 به موجب این ابلاغ به سمت سرپرست دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان و سرپرست دانشکده فنی و حرفه ای پسران سمنان منصوب می شوید.

انتظار دارد با رعایت اصول قانون مداری، اعتدال گرایی، صداقت کاری و توجه به امور صرفه جویی در بیت المال با بهره مندی از توانایی و تجربیات مفید اساتید، محققان و کارشناسان آن مجموعه در انجام وظایف محوله به خصوص امور ذیل اهتمام کافی را معمول دارید:

1- مشارکت در طراحی و تدوین سیاست ها و فرآیندهای اجرایی نظام تجمیع دانشکده ها و آموزشکده های فنی و حرفه ای.

2- انجام امور اجرایی و مدیریتی تجمیع دانشگاه فنی و حرفه ای استان.

3- انجام تمام امور برنامه ریزی، اجرایی و نظارتی در دانشگاه فنی و حرفه ای استان.

امید است با استعانت از خداوند متعال، ضمن اهتمام در جهت توسعه و شکوفایی اهداف وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، در راستای دستورات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و سیاست های دولت تدبیر و امید و توجه به امر صرفه جویی در هزینه ها و ارتقاء سطح بهره وری منابع، از طریق جلب مشارکت و فعال سازی تمام همکاران، در انجام امور محوله موفق باشید.

گفتنی است؛ پیش از این راضیه محجوب به مدت سه سال در سمت ریاست دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان و دانشکده فنی پسران سمنان مشغول به کار بوده است که در این مراسم از زحمات چندین ساله وی در این دانشگاه تقدیر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار