آیین نکوداشت چهلمین سالگرد درگذشت آیت الله طالقانی(ره) برگزار شد

کرج (پانا) - آیین نکوداشت چهلمین سالگرد رحلت ابوذر زمان، حضرت آیت الله طالقانی (ره) در فرهنگسرای جلال آل احمد شهرستان طالقان برگزار شد.

کد مطلب: ۹۵۳۴۷۴
لینک کوتاه کپی شد
آیین نکوداشت چهلمین سالگرد درگذشت آیت الله طالقانی(ره) برگزار شد

در این مراسم که با حضور پرشور قشرهای گوناگون مردم ، خانواده معظم شهدا، مسئولین کشوری و لشگری ، حجت الاسلام حسینی امام جمعه، حجت الاسلام کیایی نژاد از روحانیون مبارز و هم محلی آیت الله طالقانی و خانواده آیت الله طالقانی برگزار گردید، یاد و خاطره ی این مجاهد نستوه گرامی داشته شد.

کیایی نژاد از یاران و شاگردان آیت الله طالقانی سخنران این مراسم، مهمتری ویژگی شاخص ایشان را جذب حداکثری در پیشبرد اهداف انقلابی و دفع حداقلی برشمرد.

او دفاع مقتدرانه آیت الله طالقانی از مواضع خود که برپایه مبانی و ارزش های اسلامی بود را شاخصه ی دیگر این استاد فرزانه دانست.

کیایی نژاد همچنین نیاز جامعه امروزی را به داشتن شخصیت هایی همچون طالقانی دانست و تصریح کرد:«اگر راه و سیره ی امام و مرحوم طالقانی را ادامه دهیم از سد تمام مشکلات عبور خواهیم کرد.»

مهدی طالقانی،فرزند مرحوم آیت الله طالقانی نیز در این مراسم ضمن بیان خاطراتی از این مجاهد نستوه گفت:«ایشان اولین شخصیتی بود که بحث تفسیر قرآن و درس گرفتن و عمل کردن به قرآن را مطرح کرد.»

او از ویژ گی های مرحوم آیت الله طالقانی به وقت شناسی و زمان شناسی اشاره کرد و افزود:«آیت الله طالقانی هر موضوعی را در زمان خودش مطرح می کرد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار