اینستاگرام علیه «آقا محسن»: صفحه رضایی دوباره مسدود شد

تهران (پانا) - صفحه محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، در شبکه اجتماعی اینستاگرام برای دومین بار مسدود شد.

کد مطلب: ۹۵۳۳۹۷
لینک کوتاه کپی شد
اینستاگرام علیه «آقا محسن»: صفحه رضایی دوباره مسدود شد

نخستین بار در موج اول انسداد صفحات کارگزاران جمهوری اسلامی و سرداران سپاه پاسداران، صفحه محسن رضایی به همراه جمعی دیگر از مسئولان از دسترس مخاطبان خارج شده بود.

رضایی که امام خمینی (ره) او را به نام کوچک به صورت «آقا محسن» مخاطب قرار می‌داد، فرماندهی سپاه پاسداران را در دوره دفاع مقدس بر عهده داشت.

پایگاه اطلاع‌رسانی محسن رضایی نوشته که این اقدام اینستاگرام برای مسدودسازی دوباره صفحه او بدون هرگونه هشدار قبلی صورت گرفته است.

آخرین مطلب بارگذاری شده در صفحه محسن رضایی به شرح زیر بود:

«والده مکرم دکتر مسعود سلیمانی از دانشمندان برتر جهان در رشته سلول‌های بنیادین که یک سال پیش برای فرصت مطالعاتی به آمریکا رفته بود و به دلایل واهی آنجا به زندان افتاد، امروز در غم اسارت فرزند نخبه‌اش پس از تحمل شش ماه بیماری ناشی از شوک به رحمت خدا رفت!

دیروز دانشمندان هسته‌ای ما را ترور کردند امروز دانشمندان سلول‌های بنیادین را زندانی می‌کنند. ولی ملت و جوانان ما راه پیشرفت کشور را بازخواهند کرد.»

در گزارش منتشر شده در پایگاه اطلاع‌رسانی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام آمده است: «این اقدام که از طرفی گویای ضعف دشمن در برخورد با معترضین سیاست های آمریکا به شمار می‌رود از سوی دیگر نشان می‌دهد که بازتاب فوت والده دانشمند ایرانی که به ستم در زندان‌های اسیر شده چه میزان آنان را در برابر شعارهای فریبندشان دچار تناقض کرده که راهی جز مسدودسازی صفحه نیافته‌اند!»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار