قیمت جدید بلیت‌های هواپیما اعلام شد

کاهش قیمت بلیت هواپیماها در سفرهای داخلی

تهران (پانا) - انجمن شرکت‌های هواپیمایی ایران نرخ‌های جدید بلیت هواپیما را که از امروز اجرایی شده است اعلام کرد.

کد مطلب: ۹۵۳۳۶۵
لینک کوتاه کپی شد
کاهش قیمت بلیت هواپیماها در سفرهای داخلی

نرخ‌های جدید اعلام شده باتوجه به کاهش قیمت دلار در سامانه نیما اعلام شده و شاهد کاهش قیمت در قیاس آخرین نرخ اعلام شده در آذرماه سال گذشته است.

در این نرخ‌نامه جدید، حداقل قیمت بلیت هواپیما در مسیر تهران- مشهد ۲۲۹ هزار و ۴۰۰ تومان و حداکثر نرخ این پرواز ۷۰۱ هزار و ۳۰۰ تومان است که نسبت به نرخ پیشین بیش از ۵۰ هزار تومان کاهش داشته است.

همچنین در این فهرست نرخ پرواز تهران- شیراز در بازه ۲۲۶ هزار و ۶۰۰ تومان تا ۶۱۳ هزار و ۱۰۰ تومان، پرواز تهران - اهواز در بازه ۱۹۷ هزار و ۹۰۰ تومان تا ۶۸۹ هزار تومان، پرواز تهران-کیش در بازه ۲۵۲ هزار و ۷۰۰ تومان تا ۹۰۵ هزار و ۸۰۰ تومان و پرواز تهران- اصفهان در بازه ۱۷۳ هزار و ۴۰۰ تومان تا ۴۹۸ هزار و ۲۰۰ تومان قیمت‌گذاری شده‌اند.

بنابر اعلام شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، این پنج مسیر پرترددترین مسیرهای پروازی در تیرماه سال جاری بوده‌اند.

در این نرخ‌نامه، ارزان‌ترین قیمت کف بلیت ۱۷۳ هزار و ۴۰۰ تومان است که در تعداد زیادی از مسیرها از جمله تهران- اصفهان، تهران- اراک، اهواز- بوشهر و بندرعباس-کیش اجرایی می‌شود.

بیشترین نرخ کف قیمت نیز متعلق به مسیر ارومیه-کیش با قیمت ۲۸۳ هزار و ۳۰۰ تومان است. کمترین قیمت در ستون حداکثر نرخ نیز متعلق به مسیرهایی چون اصفهان- ماهشهر و بندرعباس- ابوموسی با ۴۵۹ هزار و ۵۰۰ تومان و گران‌ترین نرخ مربوط به مسیر رشت- قشم با ۹۹۴ هزار و ۹۰۰ تومان است.

به گزارش پانا، در فهرست جدید اعلام شده در تارنمای انجمن شرکت‌های هواپیمایی، اشاره‌ای به ایرلاین‌های مختلف نشده و بنابراین به نظر می‌رسد نرخ‌های اعلام شده برای تمامی شرکت‌های هواپیمایی به صورت یکسان اجرایی شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار