تصمیم بزرگ هادی چوپان برای مستر المپیا؛ پرورش اندام ایران در مسیر جاودانگی

تهران (پانا) - مرد شماره یک پرورش اندام ایران قصد دارد با تصمیمی سخت نامش را در تاریخ این رشته ورزشی در جهان ماندگار کند.

کد مطلب: ۹۵۳۳۵۴
لینک کوتاه کپی شد
تصمیم بزرگ هادی چوپان برای مستر المپیا؛ پرورش اندام ایران در مسیر جاودانگی

مسابقات مستر المپیا، بزرگ‌ترین و مهم‌ترین رقابتی است که ورزشکاران پرورش اندام رویای بزرگ حضور در آن را دارند؛ حالا یک ایرانی علاوه بر حضور در آن، قصد دارد با حرکتی دور از انتظار افتخاری بزرگ را خلق کند.

هادی چوپان، پرورش اندام‌کار شیرازی که توانسته است با درخشش در آسیا و جهان به این رقابت‌ها برسد، ابتدا قرار بود در دسته 212 پوندی‌ها حاضر باشد. سطح آمادگی چوپان و نمایش خیره‌کننده او در مسابقات قبلی شرکت‌کنندگان در مستر المپیا و کارشناسان این رشته را به این دیدگاه مشترک رسانده بود که طلای سال 2019 مستر المپیا در دسته 212 پوندی‌ها به هادی چوپان از ایران تعلق دارد.

اما در حالی که چوپان شانس اول دسته 212 پوندی‌ها بود، تصمیم گرفت یکی از بزرگترین ریسک‌های دوران عمر حرفه‌ای در ورزش‌اش را انجام دهد و از حضور در دسته 212 پوندی‌ها انصراف داد.

نماینده ایران با انصراف از این دسته، اعلام آمادگی خود را برای حضور در دسته سوپراستارها اعلام کرد، جایی که بزرگترین پرورش اندام‌کاران جهان در آن حضور دارند، فرد قهرمان در آن نامش در تاریخ این رشته ماندگار خواهد شد و به جایزه 400 هزار دلاری می‌رسد. در دسته اسطوره‌هایی مانند آرنولد شوارتزنگر، رونی کلمن و فیل حیث سابقه قهرمانی دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار