در جلسه شورای معاونین آموزش و پرورش آذربایجان شرقی عنوان شد:

برای بازگشایی مدارس هیچ نگرانی از بابت کمبود نیروی انسانی نداریم

۲۰۰۰ معلم جدید از اول مهر وارد چرخه آموزش و پرورش استان می شوند

تبریز (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی گفت: برای بازگشایی مدارس هیچ نگرانی از بابت کمبود نیروی انسانی نداریم و با همت جمعی شاهد بازگشایی مطلوب خواهیم بود.

کد مطلب: ۹۵۳۲۸۹
لینک کوتاه کپی شد
برای بازگشایی مدارس هیچ نگرانی از بابت کمبود نیروی انسانی نداریم

جعفر پاشایی در جلسه شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی در باشگاه فرهنگیان تبریز با تسلیت ایام حزن و اندوه ماه محرم گفت: رسیدن به سعادت دنیوی و اخروی در گرو تبعیت از احکام الهی و سیره ائمه معصومین(ع) است.

وی بیان کرد: آذربایجان شرقی برای چهارمین سال پیاپی در ارزیابی عملکرد دستگاههای اجرایی استان در جشنواره شهید رجایی رتبه اول را کسب کرده و این امر در گرو هماهنگی و تلاش شبانه روزی است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان گفت: بزرگترین مجتمع آموزشی خیر ساز کشور در شهرک اندیشه تبریز توسط خیر نیک اندیش حاج کریم مردانی آذری با هزینه بیش از ۳۰ میلیارد تومان احداث می شود.

پاشایی افزود: در مجتمع آموزشی مرحوم مردانی آذری قرار است مدرسه ۱۲کلاسه ابتدایی، مدرسه۱۲کلاسه دوره اول متوسطه، مدرسه۶کلاسه دوره دوم متوسطه، هنرستان فنی و حرفه ای احداث شود.

وی در ادامه با بیان این که در توزیع نیروی انسانی سرعت، دقت ، عدالت اساس کار قرار گرفته و توجیه فرهنگیان توسط مسئولین ذی ربط صورت می گیرد، گفت: برای بازگشایی مدارس هیچ نگرانی از بابت کمبود نیروی انسانی نداریم و با همت جمعی شاهد بازگشایی مطلوب خواهیم بود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان گفت: نظم و انضباط اداری، رعایت قوانین و مقررات در مزایده ها و مناقصه ها، دقت در بررسی پرونده جذب نیروی انسانی، نظارت بر بازگشایی مطلوب مدارس، تکریم ارباب رجوع مد نظر قرار گیرد.

وی بیان کرد: با ابلاغ شهردار کلانشهر تبریز، شهرداران نواحی ده گانه تبریز بعنوان شهردار مدارس منطقه مربوطه انتخاب شده اند.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان نیز در این جلسه بیان کرد: بیش از 2 هزار نفر نیروی جدید اعم از استخدامی های ماده 28، فارغ‌التحصیلان دانشگاه فرهنگیان و نیروهای وظیفه از اول مهر وارد چرخه آموزشی و پرورشی می شوند.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش استان نیز گفت: با تدابیر اتخاذ شده، در آغاز سال جدید تحصیلی کلاس درسی بدون معلم در سطح استان نخواهیم داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار