جشنواره قصه‌گویی در ساری برگزار می‌شود

ساری (پانا) - مدیر کل کانون پرورش فکری مازندران با اعلام تمدید زمان ارسال آثار در بخش صحنه‌ای و بین‌الملل جشنواره قصه‌گویی، از برگزاری جشنواره استانی قصه گویی در ساری خبر داد.

کد مطلب: ۹۵۳۲۱۷
لینک کوتاه کپی شد
جشنواره قصه‌گویی در ساری برگزار می‌شود

بیست و دومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در حالی برگزار خواهد شد که امسال این دوره از جشنواره در دو بخش قصه‌گویی صحنه‌ای و ۹۰ ثانیه‌ای آذر ۱۳۹۸ برگزار می‌شود و بر همین اساس، بخش کتاب‌خانه‌ای، استانی، منطقه‌ای و کشوری نیز پیش از این تاریخ برگزار خواهد شد تا برگزیدگان آن در بخش ملی و بین‌المللی به رقابت بپردازند.

محمدعلی یزدان‌شناس با اعلام این‌که مرحله کتاب‌خانه‌ای جشن قصه در مراکز فرهنگی هنری کانون مازندران برگزرا شد، اعلام کرد که مرحله استانی جشنواره قصه‌گویی 17 و 18 مهر هم‌زمان با هفته ملی کودک در ساری برگزار خواهد شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری مازندران از تمدید ارسال آثار جشنواره قصه‌گویی نیز خبر داد و گفت: «به دلیل درخواست‌های پی‌درپی و استقبال گسترده علاقه‌مندان شرکت در جشنواره، مهلت ارسال آثار در بخش صحنه‌ای و بین‌الملل تا ۲۴ شهریور تمدید شد.»

یزدان‌شناس افزود: «مهلت ارسال آثار در بخش قصه ۹۰ ثانیه، شامل بخش‌های قصه زندگی من، قصه‌های شهر من،‌ قصه خبرنگاران، قصه‌های مدرسان و زبان‌آموزان کانون زبان ایران همچنان تا ۱۰ مهر سال جاری باقی است.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار