جانشین فرمانده مرزبانی ناجا خبر داد

آمادگی کامل مرزبانان در مرز خسروی

تهران (پانا) - جانشین فرمانده مرزبانی ناجا از آمادگی کامل مرزبانان در مرز خسروی خبر داد و گفت با تأمین امنیت مرز خسروی، زائران بدون هیچ‌گونه دغدغه امنیتی به زیارت سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) مشرف می‌شوند.

کد مطلب: ۹۵۳۱۸۲
لینک کوتاه کپی شد
آمادگی کامل مرزبانان در مرز خسروی

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار احمدعلی گودرزی در حاشیه بازدید از مرز خسروی در جمع خبرنگاران گفت: امروز به برکت خون شهدا، رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، مردم و رزمندگان مقتدر نیروهای مسلح، به بالاترین سطح امنیت در کشور رسیده‌ایم که باید قدردان این نعمت الهی باشیم.

وی افزود: مرزداران غرب کشور به ویژه در قصر شیرین، آمادگی لازم جهت ارائه خدمات به زائران در همایش عظیم اربعین حسینی (ع) را دارند و از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.

جانشین فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به آمادگی مرزبانان در فراهم کردن تسهیلات لازم در تردد زائران، تصریح کرد: مرزبانی به صورت شبانه‌روز امنیت را در نقطه صفر مرزی قصر شیرین و مرزی خسروی تأمین خواهد کرد تا زائران بدون هیچ‌گونه دغدغه امنیتی به زیارت سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) مشرف شوند.

سردار گودرزی روحیه مرزبانان را وصف‌ناپذیر توصیف کرد و اظهار کرد: روحیه و نشاط در بین مرزبانان که سنگربانان نظامی و دفاعی کشور هستند محسوس است و آنها ماموریت ذاتی خود را انجام می‌دهند که جای قدردانی دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار