واکنش‌ها به فوت خانم هوادار استقلال

تهران (پانا) - مرگ سحر خدایاری هوادار باشگاه استقلال که چندی پیش خودسوزی کرده بود با واکنش‌هایی روبرو شد.

کد مطلب: ۹۵۳۰۰۸
لینک کوتاه کپی شد
واکنش‌ها به فوت خانم هوادار استقلال

سحر خدایاری از هواداران باشگاه استقلال بود که به دلیل ورود غیرمجاز به ورزشگاه برای تماشای بازی استقلال مقابل العین دستگیر و به صورت موقت بازداشت شد. مدتی بعد از آزادی، گفته شد که او با حکم ۶ ماه حبس به دلیل ورود غیر مجاز به ورزشگاه محکوم شد. هرچند سردبیر خبرگزاری میزان، در تویئتی این خبر را تکذیب کرد. با این حال، گفته شد سحر که برای گرفتن گوشی‌ موبایلش مراجعه کرده بود، از دو سرباز می شنود که به 6 ماه حبس محکوم شده و در حالی که این حکم که رسما به او ابلاغ نشده بود، خودسوزی کرد و سرانجام ۱۸ شهریور در بیمارستان درگذشت. از زمان اعلام خبر خودسوزی او واکنش‌های مختلفی در این خصوص ابراز شد و بعد از خبر درگذشت وی این واکنش‌ها ادامه داشت از جمله:

توئیر باشگاه استقلال:

سحر خدایاری دختر هوادار استقلال که دوشنبه هفته پیش مقابل دادسرا خودسوزی کرده بود صبح امروز درگذشت تا ده‌ها آرزوی ساده را با خود به زیر خاک ببرد

حسین ماهینی در توییتر:

ماهینی خود با هشتگ دختر آبی و استفاده از کاریکاتور عمر مومانی، به این موضوع واکنش نشان داد.

علی خطیر در اینستاگرام:

از اون بالا راحت‌ تر میتونی بازی تیم مورد علاقه‌ ات را نگاه کنی ...

علی فتح الله زاده در اینستاگرام:

از شنیدن خبر درگذشت سحر استقلالی هوادار عزیز تیم محبوبمان بسیار متاثر شدم. این ضایعه را به خانواده ایشان و هواداران بزرگ استقلال تسلیت عرض می کنم.

فرهاد مجیدی اینستاگرام:

سحر جان سکوهای آزادی حسرت دیدنت را تا ابد با خود خواهند داشت.

امیرناظمی، معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در توییتر :

خبر فوت دختر آبی خبر محکومیت همه ماست

علی پروین در اینستاگرام:

با تصویر سیاه از استادیوم آزادی نوشت روح‌ات شاد

سعید آذری مدیرعامل سابق باشگاه ذوب آهن و کنونی فولاد در اینستاگرام:

تسلیت خدمت خانواده محترم هوادار در گذشته فوتبال. فوتبال از دوقطبی بودن خیلی وقت است خارج شده است. و دیگر دو قطبی بودن جرم محسوب نمی شود ولی دو قطبی بودن را من به نوبه خود نمی فهمم برای یک دختر عاشق فوتبال.
نمیدانم چرا خود سوزی کردی، ولی سوالی ذهنم را در گیر کرده است آیا فوتبالی که مدیرانش ما هستیم، و بازیگرانش و دست اندر کارانش مشخصند، آنهایی که حتی لحظه ای پای نزدیکترین رفقایشان به خاطر موقعیت و پول نمی ایستند، آنهایی که برای بازی کردن و بودن در میان یازده نفر اصلی همه اصول و مرام را زیر پا میگذارند، آنهایی که برای گرفتن پست و مقام تن به هر ذلتی میدهند، ارزشش را داشتند که تو بهترین سرمایه زندگیت را به آتش بکشی؟
خدا کند داشته باشد، دختر آبی آسمانی که حالا دیگر نیستی ما بی مرامها حتی ککمان هم نمی گزد در این وانفسای بی مرامی و بی معرفتی از خود سوزی تو.
علاقمندی به فوتبال جنسیت نمی شناسد، عشق است، عشق، عشقی کور کننده به اکثریتی که فقط باید آنها را در صفحه چند اینچی تلویزیون دوست داشت. نزدیکشان که میشوی تازه متوجه میشوی چه بیهوده برایشان اشک ریختی و چه بیهوده عشق ورزیدی.
روحت قرین رحمت دختر آبی.....
بدرود، برای نوشتن بیشتر اشکم بند نمیاید هر چه فکر میکنم میبینم ما بی ارزش تر از آنی بودیم که تو خود را به خاطر ما بسوزانی، بی ارزشتر.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار