افسر صهیونیست: سیدحسن نصرالله حتی DNA اسرائیلی‌ها را هم می‌داند

تهران (پانا) - یک افسر رژیم صهیونیستی گفت: قاسم سلیمانی رژیم صهیونیستی را خیلی خوب می‌شناسد، اما دبیرکل حزب‌الله حتی از DNA اسرائیلی‌ها هم اطلاع دارد.

کد مطلب: ۹۵۲۸۰۷
لینک کوتاه کپی شد
افسر صهیونیست: سیدحسن نصرالله حتی DNA اسرائیلی‌ها را هم می‌داند

به گزارش باشگاه خبرنگاران از اسپوتنیک، یکی از افسران ارتش رژیم صهیونیستی به دنبال تشدید تنش‌ها میان این رژیم و حزب‌الله لبنان اعتراف کرد که شناخت دبیرکل حزب‌الله از رژیم اشغالگر بسیار دقیق است.

«درور شالوم» افسر مسئول بخش پژوهشی ارتش رژیم صهیونیستی شب گذشته در گفت‌وگو با پایگاه صهیونیستی «والا» گفت: قاسم سلیمانی، فرمانده سپاه قدس ایران اسرائیل را خیلی خوب می‌شناسد، اما (سید) حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان شناختی بهتر دارد تا جایی که حتی DNA اسرائیلی‌ها را هم می‌داند.

این افسر رژیم صهیونیستی از دوستی میان سردار قاسم سلیمانی و سید حسن نصرالله گفته و اذعان کرده است که این دو نفر در مسائل مختلفی اشتراک‌نظر دارند.

«حسن زبیب و یاسر ضاهر» از اعضای حزب‌الله در حمله موشکی رژیم صهیونیستی به سوریه در سوم شهریور به شهادت رسیدند. همچنین ساعاتی پس از این حمله موشکی، مبارزان حزب الله لبنان از سرنگونی ۲ پهپاد جاسوسی این رژیم در جنوب بیروت خبر دادند. بنا بر بیانیه حزب‌الله، این پهپادها حامل مواد منفجره بودند و به قصد ترور اعضای حزب‌الله روانه بیروت شده بودند. (اینجا)

سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله، در سخنرانی شامگاه سوم شهریور و دیروز تأکید کرد که دوران تجاوز پرنده‌های رژیم صهیونیستی به حریم هوایی لبنان به سر آمده و رژیم صهیونیستی باید آماده پاسخ محکم حزب‌الله باشد.

سرانجام حزب‌الله لبنان دهم شهریور با عملیات موشکی شهداء حسن زبیب و یاسر ضاهر یک خودروی نظامی رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد که بنا بر گزارشها بر اثر این حمله شماری از نظامیان رژیم صهیونیستی کشته و زخمی شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار