مهدی سلیمی: تیم‌های مرحله اول انتخابی جام جهانی برای ایران بازی تدارکاتی هستند

تهران (پانا) - کارشناس فوتبال ایران و جهان رقیب‌های تیم ملی فوتبال ایران در مرحله اول انتخابی را تیم‌هایی دانست که توانایی آزار تیم ملی را ندارند و فوتبال ایران به آنها به چشم دیدار تدارکاتی نگاه خواهد کرد.

کد مطلب: ۹۵۲۵۰۷
لینک کوتاه کپی شد
مهدی سلیمی: تیم‌های مرحله اول انتخابی جام جهانی برای ایران بازی تدارکاتی هستند

مهدی سلیمی کارشناس فوتبال ایران و جهان درباره آغاز راه تیم ملی فوتبال ایران برای کسب سهمیه جام جهانی 2022 با دیدار مقابل هنگ کنگ گفت: دو دوره حضور متوالی در جام جهانی باعث شده تا انتظارها از تیم ملی فوتبال ایران بالا برود. زمانی حضور در جام جهانی رویای بزرگ و شیرینی برای فوتبال ایران بود اما پیشرفت فوتبال ما باعث شده مردم توقعات بالاتری از تیم ملی داشته باشند و صعود به جام جهانی کف درخواست‌ها شود.

وی ادامه داد: در دور اول انتخابی این دوره ما با 4 تیم هنگ کنگ، کامبوج، بحرین و عراق همگروه هستیم که در این میان هنگ کنگ و کامبوج چه در خانه خودشان چه در تهران حرفی برای گفتن نخواهند داشت و تنها برای این پا به زمین می‌گذارند که زیاد گل نخورند.

این کارشناس فوتبال ایران که به تازگی در دومین دوره کلینیک مربیگری EYE-Q شرکت کرده است، در ادامه درباره عراق و بحرین گفت: این دو تیم در مقایسه با هنگ کنگ و کامبوج حریف‌های جدی‌تری برای فوتبال ایران محسوب می‌شوند و تیم ملی آزمایش سخت‌تری مقابل آنها به خصوص در خانه خودشان خواهد داشت. به خصوص وضعیت ماه‌های اخیر آنها به خوبی نشان داده است که چقدر آماده هستند.

مربی سابق تیم شهرداری اردبیل در پایان گفت: تیم ملی ما توانایی عبور از سد هر 4 حریف این مرحله را در هر دو بازی رفت و برگشت دارد و این تیم‌ها نمی‌توانند برای ایران مشکل ایجاد کنند. شاگردان ویلموتس باید به این بازی‌ها به چشم بازی‌های تدارکاتی نگاه کنند تا تیم آماده حضور در دور دوم مقدماتی شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار