معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی : شرکت 1200 دانش آموز بیرجندی در سوگواره احلی من العسل

بیرجند (پانا)- معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با اشاره به برگزاری سوگواره احلی من العسل گفت: در این مراسم 1200 دانش آموز بیرجندی حضور داشتند.

کد مطلب: ۹۵۲۴۳۵
لینک کوتاه کپی شد
معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی : شرکت 1200 دانش آموز بیرجندی در سوگواره احلی من العسل

فرشید جعفری در حاشیه هفتمین مراسم سوگواره احلی من العسل شهرستان بیرجند که در محل آستانه مبارکه شهدای باقریه این شهر برگزار شد درگفتگو باخبرنگارپانا، اظهار کرد: در این سوگواره ، 1200 دانش آموز بیرجندی حضور داشتند.

وی، تکریم شهدای دانش آموز و آشنایی دانش آموزان نوجوان استان با نهضت سرخ عاشورا به ویژه شخصیت قاسم بن الحسن(ع) را از مهم ترین اهداف برگزاری این سوگواره برشمرد و تصریح کرد: دانش آموزان نوجوان عاشورایی استان در سایه شور و شعور حسینی و با قدم گذاشتن در صراط ولایت می توانند در جبهه های فرهنگی و جنگ نرم موفق بوده و از تیرهای زهرآگین ضد فرهنگی دشمنان در امان باشند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان جنوبی، با بیان این که نوجوانان این آب و خاک در طول 8 سال دفاع مقدس با پیروی از ولایت فقیه همچون حضرت قاسم(ع) حماسه ها آفریدند، یاد آور شد: امروز دشمن در جنگ نرم به دنبال الگو سازی برای نسل جوان از شخصیت های واهی و خیالی است ولی ما به عنوان متولیان امر تعلیم و تربیت با معرفی صحیح قهرمانان ملی و مذهبی خود به نسل جوان باید با تمام توان در مقابل این هجمه ها بایستیم.

جعفری، حفظ عزت نفس، مکارم اخلاق، ولایت مداری، شجاعت و تواضع را مهم ترین پیام حضور نوجوانان دانش آموز استان در سوگواره احلی من العسل دانست و ابراز داشت: دانش آموزان استان با شور و شعور حسینی و شرکت در آیین های عزاداری سرور و سالار شهیدان به کوری چشم دشمنان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی و به پاس خون هزاران شهید دانش آموز انقلابی می مانند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار