معاون وزیر آموزش و پرورش خبر داد

اختصاص ۴۰۰ میلیارد تومان برای حذف بخاری نفتی از مدارس کشور

تبریز (پانا) - معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور از اختصاص بودجه ۴۰۰ میلیارد تومانی برای حذف بخاری نفتی از مدارس کشور در سال ۹۸ خبر داد.

کد مطلب: ۹۵۲۳۱۵
لینک کوتاه کپی شد
اختصاص ۴۰۰ میلیارد تومان برای حذف بخاری نفتی از مدارس کشور

مهراله رخشانی‌مهر در مراسم کلنگ‌زنی مدرسه 12 کلاسه و سالن ورزشی در محله لاله قبا سراب گفت: در طول سال‌های گذشته یک ونیم متر مربع برای هر دانش‌آموز فضای فیزیکی داشتیم که الان این رقم به بیش از ۵ متر رسیده است.

وی افزود: سازمان نوسازی کشور برای آذربایجان‌ شرقی در سال ۹۷ اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد تومان برای بازسازی و تعمیر مدارس استان تخصیص داده بود و سال ۹۸ این رقم به ۱۰۳ میلیارد افزایش یافته است.

معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور در پایان یاد آور شد: در سال ۹۸ تمام بخاری‌های نفتی در مدارس کشور جمع خواهد شد و برای انجام این کار ۴۰۰ میلیارد تومان برای حذف بخاری نفتی از مدارس کشور در سال ۹۸ تخصیص دادیم.

مدیر کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی نیز در ادامه با تسلیت ایام محرم گفت: بهترین مکان فرهنگ سازی شور و شعور حسینی در بطن جامعه همانا مدرسه است و ترویج فرهنگ ایثار، شجاعت و شهامت، از خود گذشتگی، توکل بر خدا و... جزئی از رسالت‌های اصلی دستگاه تعلیم وتربیت به شمار می‌آید.

جعفر پاشایی گفت: این کلنگ‌زنی درمحله لاله قبا سراب در زمینی به مساحت 2973 مترمربع برای ساخت مدرسه‌ای سه طبقه به همراه سالن ورزشی در محوطه مدرسه با زیربنای 1802 مترمربع و اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال انجام شدهاست

وی همچنین در حاشیه بازدید از مدرسه در حال احداث دانش سراب اعلام کرد مدرسه شش‌کلاسه دانش سراب در دو طبقه و در زمینی به مساحت ۷۰۰ مترمربع و با زیربنای ۵۰۰ متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال در محله لاله قباسراب احداث شده است و به زودی افتتاح خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار