در اختتامیه هفدهمین مسابقات آزمایشگاهی و نخستین مسابقات کدنویسی کشور صورت گرفت:

تجلیل از مدیر پژوهشسرای دانش آموزی خیام اهر به عنوان مدیر برتر استان و کشور

اهر(پانا) - در اختتامیه هفدهمین مسابقات آزمایشگاهی و نخستین مسابقات کدنویسی کشور در شهریور ماه 1398 از مرتضی اکبری مدیر پژوهشسرای دانش آموزی خیام اهر به عنوان مدیر برتر استان و کشور در سال تحصیلی 98-97 تجلیل شد.

کد مطلب: ۹۵۲۳۱۴
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از مدیر پژوهشسرای دانش آموزی خیام اهر به عنوان مدیر برتر استان و کشور

پژوهشسرای دانش آموزی خیام مدیریت آموزش و پرورش اهر موفق شده در طی چهار سال متوالی رتبه اول پژوهشسرهای استان آذربایجان شرقی و پژوهشسرای برگزیده کشوری را کسب نماید.
کمرئی، معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش در این مراسم تاکید کردند که کیفیت نظام آموزشی در کشور باید افزایش یابد و در راستای کیفی سازی تعلیم و تربیت در سال تحصیلی جاری تقویت پژوهش سراها و توسعه و تجهیز آزمایشگاه های مدارس در اولویت قرار دارد.
سلطانیان مدیرکل آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: محیط های متنوعی داریم که ایجاد پژوهش سراها از جمله آنهاست تا راههای مطالعه و پژوهش به دانش آموزان اموزش داده شود. در حال حاضر ۶۶۳ پژوهش سرای دانش آموزی در کشور ایجاد شده و امسال ۲۰ مورد دیگر راه اندازی خواهد.
پژوهش سرای دانش آموزی خیام اهر براساس اعلام دفتر آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش موفق به کسب پژوهش سرای برگزیده استان و کشور در سال تحصیلی 98-97 شد. کسب عناوین کشوری و ملی در عرصه های مختلف علمی و پژوهشی؛ اخترعات و ابدعات دانش آموزی؛ فعالیت در علوم نوین از جمله: نانو، زیست فناوری، کدنویسی، سلولهای بنیادین و ...؛ شرکت در جشنواره های علمی، برگزاری مسابقات و نمایشگاه های علمی مختلف، برگزاری کارگاه های مختلف پژوهشی؛ برگزاری آزمایشگاه های شیمی، فیزیک و زیست شناسی و اجرای طرح های و مسابقات علمی مختلف باعث معرفی این پژوهش سرا به عنوان پژوهش سرای برتر کشور می باشد.
دانش آموزان مقاطع ابتدایی و متوسطه علاقه مند به تحقیق و پژوهش با شرکت در کارگاه ها و آزمایشگاه های و ارایه طرح های خلاق در حوزه های علمی-پژوهشی در قالب انجمن های مختلف مرتبط می توانند در برنامه های علمی این پژوهش سرا شرکت نموده و زمینه بروز استعداد ها و خلاقیت های خود را فراهم آورند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار