رئیس آموزش و پرورش فیروزکوه: دانش آموزان قاضی خوبی هستند

فیروزکوه (پانا) - مراسم اختتامیه طرح اوقات فراغت پایگاه تابستانه کانون شهید بهشتی فیروزکوه با حضور رئیس آموزش و پرورش، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش در محل کانون شهید بهشتی برگزار شد.

کد مطلب: ۹۵۲۱۸۸
لینک کوتاه کپی شد
رئیس آموزش و پرورش فیروزکوه: دانش آموزان قاضی خوبی هستند

محمدرضا بنار رئیس آموزش و پرورش فیروزکوه در این مراسم اظهار داشت: دانش آموز قاضی خوبی است و قضاوت قشنگی می کند، بین معلمی که زحمت می کشد و معلمی تلاشی نمی کند قضاوت خوبی دارد و قدر شناس است وانسانهای پاک نهاد قضاوت خوبی می کنند.

او در ادامه خاطر نشان کرد: در جمعی قرار گرفتیم که این جمع اوقات فراغت خود را هدر ندادند، خوشا به حال دانش آموزانی که از فرصتهای به دست آمده استفاده کردند و با راهنمایی اولیای خود برنامه تابستان خودش را که فارغ از کلاس و مدرسه است برای خود برنامه ریزی کرده و هر کاری که شما دانش آموزان انجام دادید گُلی به سر خودتان زدید.

بنار بیان داشت: ائمه اطهار(ع) در رابطه با زمان احادیث زیادی گفتند اما زیباترین حدیث از امام علی(ع) است که می فرمایند اگر مومنی دیروزش با امروزش فرقی نداشته باشد ضرر کرده و بنده به شما و خانواده‌هایتان تبریک می گویم که شما را در کلاسهای کانون ثبت نام کردند تا از اوقات فراغت خود بهترین استفاده را بکنید.

/خبرنگار: فاطمه شاه حسینی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار