فرمانداراسلامشهر:حفظ وحدت و پرهیزازبیان موارداختلاف برانگیزدرعزاداریهای حسینی بسیار مهم است

اسلامشهر (پانا) - فرماندار شهرستان اسلامشهر از مسئولین هیئت های مذهبی خواست تا اجازه فعالیتهای انتخاباتی و تبلیغی درمراسم عزاداری دهه محرم را ندهند.

کد مطلب: ۹۵۲۱۸۵
لینک کوتاه کپی شد
فرمانداراسلامشهر:حفظ وحدت و پرهیزازبیان موارداختلاف برانگیزدرعزاداریهای حسینی بسیار مهم است

مسعود مرسلپور درسخنانی ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان امام حسین(ع) و آرزوی قبولی عزاداریهای مردم مومن و ولایتمدار شهرستان اظهار داشت: با آغاز عزاداریهای دهه نخست محرم، در اسلامشهر نیز شاهد هستیم که در مساجد، حسینیه‌ها و تکایا مراسم عزاداری و سوگواری شهدای کربلا باعظمت و شکوه خاصی در حال برگزاری است.

او در ادامه تصریح کرد: با توجه به اینکه انتخابات مجلس شورای اسلامی اسفندماه سال جاری برگزار خواهد شد، دیده شده در برخی نقاط شهرستان افرادی بدنبال دعوت از کاندیداهای احتمالی در هیئت‌ها هستند که امیدواریم با هوشیاری مسئولین هیئت‌ها شاهد اینگونه فعالیتها که بی تردید عزاداریهای خالصانه مردم را تحت الشعاع قرار می دهد، نباشیم.

مرسلپور افزود: از کلیه فعالان سیاسی شهرستان از جناح‌ها و گروهها مختلف سیاسی نیز انتظار داریم تا ضمن حفظ حرمت عزاداریهای دهه نخست ماه محرم از هرگونه اقدام تبلیغی و انتخاباتی در مراسم عزاداری پرهیز کنند.

او با بیان اینکه تمهیدات لازم جهت برقراری نظم و امنیت عزاداریها و حرکت دسته جات حسینی در سطح شهرستان فراهم شده، خاطر نشان کرد: با همکاری و تعامل مسئولان هیئت‌های مذهبی با نیروی انتظامی و رعایت نکاتی ایمنی، بهداشتی، ساعت شروع و پایان عزاداریها و... شاهد برگزاری هرچه بهتر عزاداریها در اسلامشهر باشیم.

فرماندار اسلامشهر تاکیدکرد: همچنین باید در این ایام مراقب توطئه دشمنان باشیم چرا که آنان بدنبال ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی و همچنین ایجاد تفرقه بین شیعیان هستند و حفظ وحدت و پرهیز از بیان موارد اختلاف برانگیز در عزاداری ها بسیار مهم است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار