رییس سابق سازمان صمت استان کهگیلویه و بویراحمد : مسله شن و ماسه از مسایلی بود که بسیار حوزه کاری ما را تحت شعاع قرار داده بود

دیودیده: بیش از ۶۰ واحد راکد تولیدی را به چرخه تولید بازگرداندیم

یاسوج (پانا) - در جلسه تودیع و معارفه رئیس صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد،رییس سابق سازمان صمت استان، مسله شن و ماسه را از مسایلی بیان کرد که به شدت حوزه کاری او را تحت شعاع قرار داده بود.

کد مطلب: ۹۵۲۱۶۵
لینک کوتاه کپی شد
رییس سابق سازمان صمت استان کهگیلویه و بویراحمد : مسله شن و ماسه از مسایلی بود که بسیار حوزه کاری ما را تحت شعاع قرار داده بود

صبح امروز جلسه تودیع و معارفه رئیس صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد با حضور مدیر کل هماهنگی امور استانهای وزارت صمت، روسای ادارات صنعت و معدن شهرستانها، روسای اتحادیه های صنفی، معاونان و کارکنان اداره صنعت ،معدن و تجارت استان، جمعی از بازاریان و اصحاب رسانه در سالن جلسات سازمان صنعت و معدن استان برگزار شد.

در ابتدای این جلسه داریوش دیودیده گزارشی از فعالیت‌های خود ارائه داد و اظهار کرد: وقتی که در اوخر سال 91به عنوان رئیس سازمان صمت استان شروع بکار کردم شرایط خاصی در کشور حاکم بود، ادغامی که چند روزی ازش نمی گذشت، کمبود بحث اعتبارات، نبود تسهیلات مشخص، مشکلات بازار و مسایل متعددی وجود داشت و در استان یکی دو تا حاشیه مانند مانند مسله شن و ماسه از مسایلی بود که بسیار حوزه کاری ما را تحت شعاع قرا داده بود.

او افزود: با شروع دولت یازدهم که آرامش نسبی بر بازار حاکم بود ما فرصت کردیم برای حوزه های صنعتی و معدنی برنامه های جدی تری را تعریف کنیم، به طوری که با منابع صندوق توسعه ملی، منابع ارزی، ظرفیت های ستاد تسهیل و رفع موانع تولید بیش از 60 واحد راکد را به چرخه تولید بازگرداندیم.

دیودیده گفت: کارخانجات بزرگی مانند سیمان مارگون، آجر دهدشت و روغن گچساران را به بهره برداری رساندیم و سهم سرمایه استان را از 400 میلیارد به هزار میلیارد افزایش دادیم.

رییس سابق سازمان صمت استان افزود: یکی از مهم ترین مسایلی که بعد از 40 سال هم انتظار و خواست مردم بود و هم از سیاست های وزارت صمت بود بحث فسفات چرام بود که توانستیم یک مسیری برای فعال شدن آن پیدا کنیم.

دیودیده توجه جدی به ضوابط و قانون را مهم ترین معیار و سرلوحه کار خود بیان کرد و گفت: هیچ گاه اجازه ندادیم که کوچکترین تخطی از قانون باشد و هرگاه متوجه شدیم که کاری بخواهد از قانون فاصلا بگیرد آن را به مسیر درست هدایت کردیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار