معاون پارلمانی رئیس جمهوری: پروژه‌های توسعه کشور متوقف نمی‌شود

تهران (پانا) - معاون پارلمانی رئیس جمهوری تاکید کرد که تمام پروژه‌های توسعه‌ای اجرایی شده در کشور پیگیری خواهد شد و دولت اجازه نمی‌دهد هیچ پروژه توسعه ای متوقف شود.

کد مطلب: ۹۵۲۱۵۲
لینک کوتاه کپی شد
معاون پارلمانی رئیس جمهوری: پروژه‌های توسعه کشور متوقف نمی‌شود

به گزارش ایسنا، حسینعلی امیری بعد از ظهر پنجشنبه در حاشیه سفر به شهرستان نورآباد ممسنی در استان فارس، به خبرنگاران گفت: سفر اعضای دولت به استان‌ها از تاکیدات رئیس جمهوری است.

او ادامه داد: پیگیری طرح‌های عمومی اجرایی شده، بازدید از پروژها و بررسی روند آنها، گفت و گو با مردم برای در جریان مسائل و مشکلات آنان قرار گرفتن، از اهداف این سفرها است.

امیری با تاکید براینکه تمام مطالب مطرح شده از سوی مسئولان و مردم تحت عنوان مشکل، در هیئت دولت یا سازمانها و دستگاه‌های مرتبط پیگیری می‌شود، گفت: سفر به شهرستانهای رستم و نورآباد ممسنی هم با همین اهداف انجام شد.

او با بیان اینکه از طریق استاندار فارس و نماینده مردم در مجلس در جریان مسائل و اولویت‌های منطقه قرار گرفته است، گفت: یکی از برنامه های امروز آغاز کار بخش جوزار به عنوان یکی از بخش‌های جدید دیده شده در تقسیمات کشوری بود.

امیری وعده داد که تمام موضوعات مطرح شده در خصوص پروژه‌ها و تکمیل طرح‌های توسعه‌ای شهرستان‌های رستم و نورآباد در اولین جلسه هیئت دولت مطرح و از مسیرهای مرتبط دنبال خواهد شد.

معاون پارلمانی رئیس جمهوری خاطرنشان کرد که قطعا مشکلات بخش قابل توجهی از پروژه‌های بازدید یا معرفی شده در دو شهرستان رستم و نورآباد، با پیگیری لازم رفع خواهد شد و دولت اجازه نمیدهد هیچ یک از پروژه‌های توسعه‌ای اجرایی شده در کشور، دچار توقف شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار