مسابقه عکس عاشورایی برگزار می شود

زاهدان (پانا) - مدیر خبرگزاری پانا سیستان و بلوچستان از برگزاری مسابقه عکاسی با موضوع(عکس عاشورایی) ویژه دانش آموزان تمامی مقاطع تحصیلی خبر داد.

کد مطلب: ۹۵۲۰۷۸
لینک کوتاه کپی شد
مسابقه عکس عاشورایی برگزار می شود

عبدالرئوف براهوئی؛ اظهار کرد: این مسابقه با هدف حفظ و ترویج فرهنگ عاشورایی و کمک به ارتقا و معرفی دانش آموزان برتر عکاس در سیستان و بلوچستان برگزار می شود.

او ادامه داد: این مسابقه(عکس عاشورایی) با موضوع سنت‌ها و آیین‌های عزاداری در شهر، روستا و .. مانند تاسوعای حسینی و عاشورای حسینی با به تصویر کشیدن جلوه‌های حضور جوانان و نوجوانان در مراسمات عزاداری را در بر می گیرد.

مدیر خبرگزاری پانا استان با بیان اینکه تمامی دانش آموزان مقاطع تحصیلی می‌توانند آثار خود را با موبایل به ثبت برسانند، تصریح کرد: هر دانش آموز می‌تواند ۱۰ عکس به دبیرخانه سازمان دانش آموزی بخش خبرگزاری پانا ارسال کند.

او افزود: عکس‌های ارسالی می‌توانند به صورت رنگی یا سیاه و سفید باشد و آثار به صورت فایل JPEG، با ‌اندازه ضلع کوچک pxl۲۰۰۰، رزولوشن ۳۰۰ و حجم ۳ مگابایت ارسال شود.

براهوئی عنوان داشت: به تمامی شرکت‌کنندگانی که آثارشان پس از داوری هیئت داوران به عنوان منتخب برگزیده شوند هدایایی اهدا خواهد شد.

او با اشاره به اینکه مهلت ارسال آثار تا ۲۵ شهریور ماه سال جاری است، یاد آور شد: ارسال آثار صرفاً از طریق آدرس زاهدان، تقاطع خیابان مولوی حسین بر و پهلوانی، سازمان دانش آموزی سیستان وبلوچستان، طبقه دوم، دفتر خبرگزاری پانا استان و یا به شماره‌ سروش 09023222141 امکان پذیر است.

انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار