فرماندار ویژه میانه:

ضرورت تسریع در پروژه های مشارکتی با تخصیص اعتبار از سوی سازمان نوسازی مدارس کشور

میانه(پانا) - مشایخی فرماندار ویژه میانه در جلسه شورای آموزش و پرورش با حضور رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور از ضرورت تسریع در پروژه های مشارکتی با تخصیص اعتبار از سوی سازمان نوسازی مدارس کشور گفت.

کد مطلب: ۹۵۲۰۳۶
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت تسریع در پروژه های مشارکتی با تخصیص اعتبار از سوی سازمان نوسازی مدارس کشور

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میانه با اشاره به وجود پروژه های مشارکتی ما بین خیرین و دولت که از سوی خیرین تامین اعتبار شده، خواستار تسریع در تخصیص اعتبار تعهد شده از سوی سازمان نوسازی مدارس کشور برای تسریع در روند اجرای این پروژه ها شد.

محمدرضا مشایخی در جلسه ای با حضور معاون وزیر و رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، دکتر شیویاری نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی و مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اضافه کرد: با توجه به وسعت و پراکندگی جمعیت 45 درصد از مدارس شهرستان میانه نیاز مبرم به تخریب و بازسازی کامل دارند که امیدواریم با حمایت و یاری مسئولین کشوری و استانی شاهد نوسازی این مدارس به ترتیب اولویت باشیم.

وی با بیان اینکه در منطقه میانه شاهد جذب بالاتر از میانگین دانش آموزان در رشته های فنی، حرفه ای و کارو دانش هستیم ضرورت ایجاد مدرسه 12 کلاسه بویژه در حوزه خواهران را مهم خوانده افزود: پروژه شهدای زینبیه نیز از اولین و مهمترین پروژه ها از لحاظ فرهنگی، اجتماعی و آموزشی و یکی از مطالبات مردمی و نیاز آموزشی است که امیدواریم با حمایتهای ویژه استانی و کشوری تا سال تحصیلی 99 به بهره برداری برسد.

مشایخی خواستار تسریع در روند احداث استخر دانش آموزی و بهره برداری از آن تا دهه فجر سال جاری و تکمیل مدرسه مشارکتی شده گفت: تسریع در روند احداث مدرسه استثنایی ایثار با مشارکت بانک ملی و اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس نیز از دیگر نیازهای شهرستان و مطالبات مردمی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار