معاون پشتیبانی آموزش وپرورش هرمزگان:

مانور پروژه مهر98 در مدارس استان هرمزگان برگزارشد

هرمزگان (پانا)-معاون پشتیبانی آموزش وپرورش هرمزگان در حاشیه مانور پروژه مهر گفت: این مانور با هدف نواختن زنگ روز شمار آماده باش مدارس برای بازگشایی سال تحصیلی جدید است.

کد مطلب: ۹۵۱۸۳۹
لینک کوتاه کپی شد
مانور پروژه مهر98 در مدارس استان هرمزگان برگزارشد

به گزارش خبرنگارپاناهرمزگان ازشهرستان میناب،باحضور مرتضی رئیسی حسنلنگی معاون پشتیبانی آموزش وپرورش هرمزگان مانور بزرگ پروزه مهر 98 در شهرستان میناب برگزارشد.

معاون پشتیبانی آموزش وپرورش هرمزگان در حاشیه مانور پروژه گفت:این مانور با هدف بررسی وضعیت مدارس در اجرای پروژه مهر 98 و آمادگی مدارس بعنوان مامنی امن برای شروع سال تحصیلی است.

مرتضی رئیسی حسنلنگی گفت : یکی دیگر از اهداف مهم این مانور نواختن زنگ روز شمار آماده باش مدارس برای بازگشایی، ارزیابی میزان آمادگی مدارس برای استقبال از دانش آموزان در ماه مهر، سنجش نقاط قوت و ضعف ها پروژه مهر 98 در شهرستانهای هرمزگان انجام شده است .

وی تصریح کرد:پروژه مهر بعنوان نماد برنامه ریزی و بهره وری در عرصه تعلیم و تربیت است و مهترین معیار دراین مانور به لحاظ کمی و کیفی ،انجام شاخص ها و برنامه های تدوین شده پروژه مهر در مدارس است.

رئیسی اظهارکرد:این مانور در شهرستانها ومناطق 21گانه آموزش وپرورش هرمزگان با حضور معاونین و کارشناسان این اداره کل برگزار و از روند آماده سازی مدارس در تاریخهای 12 و 24 شهریورماه98بازدید می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار