معاون فرهنگی و مشاور دبیر دوازدهمین جشنواره فیلم‎های ورزشی منصوب شد

تهران(پانا) - با حکم دبیر دوازدهمین جشنواره بین المللی فیلم‎های ورزشی ایران، یزدان عشیری به عنوان معاون فرهنگی و مشاور دبیر این جشنواره منصوب شد.

کد مطلب: ۹۵۱۸۳۷
لینک کوتاه کپی شد
معاون فرهنگی و مشاور دبیر دوازدهمین جشنواره فیلم‎های ورزشی منصوب شد

به گزارش روابط عمومی جشنواره، در بخشی از حکم سیدمجتبی علوی خطاب به عشیری آمده است: «با توجه به سوابق و تجارب ارزنده جنابعالی به عنوان معاون فرهنگی و مشاور دبیر دوازدهمین جشنواره بین‎المللی فیلم‎های ورزشی ایران منصوب می شوید.»

عشیری از چهره های شناخته شده سینما است که مدیریت فرهنگی و روابط عمومی جشنواره های متعدد، نویسندگی چند فیلمنامه و تهیه کنندگی و مجری طرح چند فیلم کوتاه، ویدیویی و مستند را در کارنامه دارد.

جشنواره فیلم‌های ورزشی ایران، نماینده انحصاری فدراسیون جهانی فیلم و تلویزیون ورزشی (FICTS) است. مقر FICTS در میلان ایتالیا است که بیش از ۱۱۶ کشور عضو این فدراسیون هستند. این جشنواره به عنوان یکی از ۱۶ پایگاه جهانی و میزبان ۲۸ کشور آسیایی و منطقه برای ورود به جشنواره جهانی میلان مورد توجه فیلمسازان و سینماگران این کشورها است و با توجه به جایگاه بین المللی این جشنواره و استقبال از آن، آثاری از کشورهای اروپایی و دیگر کشورها نیز مهمان این رویداد هستند. در این دوره 702 اثر از 54 کشور برای حضور در جشنواره ثبت نام کردند.

دوازدهمین جشنواره بین المللی فیلم‎های ورزشی ایران 11 تا 16 آذر 1398 در تهران و قشم برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار