محمدصیدلو:باید با نگاه واقع بینانه به ساحت‌های سند تحول به دانش‌آموزان یادبدهیم درزندگی اقتصادی فردای خودحیران نباشند

تهران (پانا) - مراسم افتتاحیه اردوی باشگاه کارآفرینان نوجوان ویژه برگزیدگان جشنواره ایده های برتر دانش آموزی با حضور مسئولین وزارت آموزش و پرورش ،اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران،وزارت تعاون ،کار و رفاه اجتماعی ،مرکزآموزش فنی و حرفه ای استان تهران،معاون علمی سپاه پاسداران سید الشهدا(ع) استان تهران و آموزش و پرورش اسلامشهردراردوگاه شهید غلامی ناحیه مقاومت بسیج سپاه سید الشهدا(ع) اسلامشهر برگزار شد.

کد مطلب: ۹۵۱۶۳۸
لینک کوتاه کپی شد
محمدصیدلو:باید با نگاه واقع بینانه به ساحت‌های سند تحول به دانش‌آموزان یادبدهیم درزندگی اقتصادی فردای خودحیران نباشند

در این مراسم محمد صیدلو،مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران درسخنانی با تسلیت ایام سوگواری اظهار داشت: ماه محرم چیزی معنایی بیش از پوشیدن لباس مشکی و حرکت دسته جات عزاداری را در بر دارد و امام راحل فرمودند،محرم و صفر است که اسلام را زنده نگاه میدارد.

او در ادامه افزود: انسان اولیه از دوران غار نشینی و جنگل که عبور کرد به اقتصاد هم دسترسی پیدا کرد که هم نیاز خود را رفع کند و هم به دیگران کمک کند که در این راستاموارد مهمی راکشف کرد و به تولید رسید و امروز در قرن بیستم تجربه های گذشته و تفکر متخصصین جدیددر این است که برنامه منظم داشته باشند و میدانند در اقتصاد بیمار تولید کننده کم و واسطه ها به ثروت میرسند.

او اذعان داشت: دانش آموز دنیای آینده در مواجهه با اقتصاد دو حالت خواهد داشت،که درمرحله اول من معلم،پدر مادر و دیگران نتوانستیم او را یک شهروند کامل بار آوریم و او هم در کناری مینشیند تا دیگران کار ایجاد کنند و او به دنبال کار برود ودر مرحله دوم باید نگاه بچه‌های ما خدمت به جامعه و کار آفرینانه باشد .

مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران خاطر نشان کرد:نگاه واقع بینانه به ساحت‌های سند تحول با درنظر گرفتن ابعاد زندگی دانش آموزان بایدبه آنها یاد بدهد در فردای زندگی حیران نباشند و در زندگی اقتصادی خود با علاقه مراحل کارآفرینی را طی کنند و در زندگی تکلیف روشن داشته باشند.

صیدلو تصریح کرد: خروجی محصول ما در آموزش و پرورش با همکاری سایر ارگانها و نهادها نباید افزودن مراکز انتظامی و زندانها باشد و میبایست با همت کارآفرینان دانش آموز و آموزش و پرورشی پویا و بالنده داشته باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار