مدیرکل زندان‌های استان تهران

۲۴۱ زندانی جرایم غیرعمد در ۶ ماهه نخست سال آزاد شدند

تهران (پانا) - مدیرکل زندان‌های استان تهران، از آزادی ۲۴۱ زندانی جرائم غیر عمد در ۶ ماهه اول سال جاری از زندان‌های استان تهران خبر داد.

کد مطلب: ۹۵۱۶۲۷
لینک کوتاه کپی شد
۲۴۱ زندانی جرایم غیرعمد در ۶ ماهه نخست سال آزاد شدند

به گزارش روابط عمومی سازمان زندان‌ها، سید حشمت‌الله حیات الغیب، گفت: با پیگیری‌های انجام شده از سوی کارشناسان ستاد دیه استان تهران و مددکاران زندان‌های استان و همیاری خیرین نیکوکار تعداد ۲۴۱ مددجو از زندان‌های استان آزاد شدند.

وی افزود: از ابتدای سال جاری تا پایان مرداد ماه تعداد ۲۴۱ زندانی جرائم غیر عمد با مجموع ۶۴۹.۷۲۳.۴۳۷.۷۶۴ ریال بدهی و با اخذ گذشت سخاوتمندانه شکات و پذیرش اعسار مددجویان از سوی مراجع قضایی و همچنین با مجموع کمک ۶۸.۶۸۷.۹۳۸.۸۵۶ ریالی مددجویان مذکور از زندان‌های استان تهران آزاد شدند که از این تعداد زندانی ۸ نفر مددجو زن نیازمند بوده که با توجه به شریعت دین مبین اسلام مبنی بر اولویت کمک به این دسته از زندانیان نیازمند از زندان آزاد شدند.

مدیرکل زندان‌های استان تهران خاطرنشان کرد: اکنون تعداد ۱۲۸۹ زندانی جرائم غیر عمد در زندان‌های استان تهران به سر می‌برند که ۵۹۸ نفر مددجو مشمول کمک‌های ستاد دیه می شوند.

وی با تشکر از خیرینی که در این سال‌ها ما را یاری کردند، گفت: اگر دست یاری مردم در این امر خداپسندانه نباشد کمک به نیازمندان گرفتار در بند را به کندی و سختی می‌توان انجام داد پس لطف خداوند شامل ما شده که همچین مردم خیرخواه و نیکوکاری داریم تا ما را در این امور یاری کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار