مددی: کثرت بخشنامه ها کیفیت آموزش را پایین آورده است

تهران (پانا) - جلسه توانمندسازی مدیران مداس همزمان با رونمایی برنامه ملی آموزش و پرورش منطقه 11 در سال تحصیلی 99-98در اجرای سند تحول بنیادین در سالن محراب منطقه 11 برگزار شد.

کد مطلب: ۹۵۱۵۵۹
لینک کوتاه کپی شد
مددی: کثرت بخشنامه ها کیفیت آموزش را پایین آورده است

به گزارش روابط عمومی منطقه 11، این جلسه با حضور رضا مددی، مشاور وزیر در اجرای سند تحول بنیادین؛ ابوالقاسم حدادی، معاونت پژوهش و برنامه ریزی و محمدحسین لونی، مدیر منطقه 11 برگزار شد.

در این جلسه مددی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مدیریت، معاونین و همکاران منطقه 11 جهت تدوین برنامه ملی در اجرای سند تحول بنیادین در ماه های گذشته گفت: منطقه 11 از مناطق پیشرو در سطح شهرتهران و کشور با مدیریت بسیار خوب لونی مدیر منطقه 11 در اجرای سند تحول می باشد.

در ادامه جلسه مددی گفت: ارزیابی های صورت گرفته نشان می دهد، بخشنامه های کثیری که به مدارس ابلاغ می گردد، کیفیت آموزش و پروش را پایین آورده بدین منظور در یکسال گذشته با برگزاری جلسات متعدد قرار بر اجرای سند تحول نمادین در سطح مناطق شده که یک برنامه جامع تدوین و برای اجرا به مدارس ابلاغ گردد که مدارس فقط در چارچوب این سند، برنامه عملیاتی و درسی خود را پیش برده و دیگر از سایر برنامه های جانبی واضافی خودداری کنند.

مددی در ادامه افزود: نکته اول، اجرای برنامه درسی مدارس، اصل سند تحول برنامه ملی آموزش و پرورش می باشد و نکته دوم، در سال جدید بند 9 فرم ارزیابی در سند می باشد که این فرم راهنمای برنامه تدوین عمل در مدارس است. اهداف و ساحت های مختلف در این فرم مشخص گردیده و سازماندهی شده است و کار را معنا کرده و به آن هویت بخشیده است.

در پایان مددی گفت: گفتمان سازی در مدارس در سند تحول را رونق ببخشیم و برای اجرای آن کوشا باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار