یوسف بهارلو: شهرستان‌های استان تهران با بیشترین کاهش نیروی انسانی و معلم درکلاس درس روبرو می‌باشد و بایددراین زمینه چاره اندیشی صورت پذیرد

تهران (پانا) - معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران گفت: بالاترین میزان حق التدریس کشور مربوط به شهرستان‌های استان تهران است.

کد مطلب: ۹۵۱۵۱۴
لینک کوتاه کپی شد
یوسف بهارلو: شهرستان‌های استان تهران با بیشترین کاهش نیروی انسانی و معلم درکلاس درس روبرو می‌باشد و بایددراین زمینه چاره اندیشی صورت پذیرد

یوسف بهارلو در نشست هم اندیشی شورای معاونین و رؤسای مناطق ۲۲گانه شهرستان‌های استان تهران اظهار داشت: درحوزه نقل و انتقال در شهرستان‌های استان تهران تلاش‌های بسیار ارزنده‌ای صورت گرفته تا با کم‌ترین چالش در زمینه نیروی انسانی به استقبال سال تحصیلی جدید برویم.

او در ادامه با اشاره به نزدیک شدن به فصل بازگشایی مدارس در خصوص اقدامات صورت گرفته در خصوص فراهم نمودن تجهیزات مورد نیاز مدارس افزود: با همکاری اداره کل نوسازی مدارس استان تهران در حال پیگیری هستیم تا سهم مدارس مربوط به شهرستان‌های استان تهران به خوبی تأمین گردد و در این زمینه مرحله اول توزیع تجهیزات به مناطق ۲۱گانه شهرستان‌های استان تهران صورت پذیرفته است.

بهارلو در ادامه آغاز نقل و انتقال اضطراری را از دوازدهم شهریور98 دانست و گفت: این نقل و انتقالات تا بیست و ششم شهریور ادامه خواهد یافت و همکارانی که در این زمینه با مشکل روبرو بودند می‌توانند با ثبت نام در سامانه نقل و انتقالات درخواست‌های خود را مورد پیگیری قرار دهند.

این مقام مسئول در خصوص تفویض اختیار برنامه‌ها نیز بیان داشت: باید با برنامه‌ریزی دقیق در این زمینه، سرعت بیشتری به روند موجود بدهیم و جایگاه خود را در سطح کشور ارتقاء بخشیم.

بهارلو با تاکید بر اینکه اجرای برنامه‌ها در مناطق باید مرتبط با سند تحول بنیادین باشد، تصریح کرد: باید مشخص شود اجرای هر برنامه‌ای در ردیف کدام زیر نظام فرایند تحول بنیادین قرار گرفته تا منابع مالی به آن اختصاص یابد.

معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در ادامه با اشاره به اینکه بالاترین میزان حق التدریس کشور مربوط به شهرستان‌های استان تهران است، تاکید کرد: این بدان معناست که ما در شهرستان‌های استان تهران با بیشترین کاهش نیروی انسانی و معلم در کلاس درس روبرو می‌باشیم و باید در این زمینه چاره اندیشی صورت پذیرد.

اوبا تأکید بر اینکه امیدوارم شرایطی را فراهم آوریم تا مهری پر نشاط و طراوت را جهت همکاران، خانواده‌ها و دانش‌آموزان رقم بزنیم، خاطرنشان کرد: تلاش همگی همکاران عرصه آموزش و پرورش و تعلیم و تربیت کشور بر این است تا آغازسال تحصیلی جدید توأم با آرامش و اطمینان خاطر برای همگی هموطنان عزیز شکل گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار