محمدصیدلو:سند تحول برنامه جامعی است که مورد توافق همه کارشناسان تعلیم و تربیت میباشد و باید همه مدیران برآن مسلط شوند

تهران (پانا) - نشست هم اندیشی شورای معاونین و روسای مناطق اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران در سالن آیت الله هاشمی رفسنجانی برگزارشد.

کد مطلب: ۹۵۱۵۱۳
لینک کوتاه کپی شد
محمدصیدلو:سند تحول برنامه جامعی است که مورد توافق همه کارشناسان تعلیم و تربیت میباشد و باید همه مدیران برآن مسلط شوند

در این نشست محمد صیدلومدیرکل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران با اشاره به اینکه محرم درسهای زیادی دارد که باید آموخت ، اظهار داشت: امیدواریم به محرم عمیق‌تر نگاه کرده و درسهای جدیدی را یاد بگیریم .

او در ادامه با تاکید بر اینکه تیمی که در شهرستان‌های استان تهران در حال انجام فعالیت است نمونه توجه به یک فرهنگ سازمانی است و انتظار می‌رود، منسجم تر عمل کند، تاکید کرد: هر جایی که نامی از موفقیت‌های استان برده می شود نتیجه زحمت یک کار تیمی است و نشان‌دهنده تلاش گروهی و دسته‌جمعی همه عزیزان در حوزه‌های مختلف می باشد .

صیدلو در بخش دیگری از سخنان خود رسیدن به اهداف سند تحول بنیادین را نیازمند زبانی دانست که فهم مشترکی از این مساله در مدرسه شکل گیرد و مدیر مدرسه را قطعاً یکی از موثرترین افراد در این حوزه دانست .

مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران با تاکید بر اینکه تمامی فعالیت‌ها در استان باید در راستای اهداف ساحت های سند تحول بنیادین صورت بگیرد تصریح کرد :ما در مورد سند تحول بنیادین باید طوری حرف بزنیم که ساده باشد و برای همگان قابل درک و فهم باشد .

این مقام مسئول ادامه داد :سند تحول برنامه جامعی که مورد توافق همه کارشناسان تعلیم و تربیت است و باید همه مدیران بر آن مسلط شوند .

صیدلو خاطرنشان کرد:سند تحول بنیادین یگانه سندی است که هر برنامه ای باید با آن سند هماهنگ باشد و یا بتواند در سند خود را تعریف کند تا ویژگیهای کاربردی خود را در این حوزه نشان دهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار