اولین دوره آموزشی سازمان دانش آموزی در شهرستان نایین برگزار شد

نایین (پانا) - اولین دوره آموزشی سازمان دانش آموزی در دو مقطع تحصیلی متوسطه اول و متوسطه دوم توسط دانش آموز پیشتاز تبسم شهریاری در دبیرستان شهید هیاتیان برگزار شد.

کد مطلب: ۹۵۱۵۱۱
لینک کوتاه کپی شد
اولین دوره آموزشی سازمان دانش آموزی در شهرستان نایین برگزار شد

تبسم شهریاری نایب رئیس مجمع اعضای سازمان دانش آموزی اصفهان هدف از برگزاری این کلاس ها را آشنایی دانش آموزان با تشکل پیشتازان عنوان کرد و گفت: در این کلاس ها از صفر تا صد پیشتازان از جمله مفهوم آرم سازمان ، سلام تشکیلاتی و مهارت های پنج گانه شامل صف جمع ، گره و چوب بندی (پروژه سازی)، امداد و نجات ، مخابره و جهت یابی و فریاد های شادی به دانش آموزان پیشتاز آموزش داده می شود.
شهریاری با اشاره به اینکه برای سال تحصیلی ۹۸-۹۹ گارد پرچم و حاملان قرآن برای هر مدرسه به طور جداگانه تقسیم بندی شده و آموزش های لازم داده شده است افزود: با توجه به اینکه اینجانب به عنوان نایب رئیس مجمع پیشتازان کل استان اصفهان انتخاب شده ام و سابقه حضور در اردو ملی را دارم برگزاری چنین کلاس های آموزشی را برای تقویت سازمان دانش آموزی بر خود لازم دیدم.

وی در پایان افزود: مسئولین باید برای شناخت بیشتر سازمان دانش آموزی توسط دانش آموزان توجه و همکاری لازم را داشته باشند و برای کسب جایگاه عالی سازمان دانش آموزی بیشتر تلاش کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار