نوجوانان مازندران مقام دوم جشنواره سراسری سرود ترنم الهی را به دست آوردند

ساری (پانا) - نوجوانان عضو گر وه سرود «رهپویان ولایت» مقام دوم جشنواره سراسری «ترنم الهی» را از آن خود کردند.

کد مطلب: ۹۵۱۴۸۲
لینک کوتاه کپی شد
نوجوانان مازندران مقام دوم جشنواره سراسری سرود ترنم الهی را به دست آوردند

گروه سرود«رهپویان ولایت» به سرپرستی یوسف یونسی در دومین جشنواره سراسری «ترنم الهی» استان سمنان به رتبه دوم و تندیس ویژه جشنواره دست یافتند.

عابد درخشان آهنگساز و عضو این گروه مازنی نیز عنوان آهنگساز برتر را از آن خود کرد و از یوسف یونسی به عنوان مربی پرتلاش این
گروه تقدیر شد.

دومین جشنواره سراسری «ترنم الهی» با موضوع نماز و مهدویت در استان سمنان برگزار شد و از مجموع بیش از 200 اثر حاضر در این رویداد فرهنگی هنری تنها 10 اثر به مرحله نهایی رقابت راه یافتند که گروه سرود حوزه هنری مازندران با اجرای دو سرود «خدای من» و «چشم انتظار» به زبان مازندرانی رتبه دوم را به دست آورد.

گروه سرود «رهپویان ولایت» با 20 عضو نوجوان به سرپرستی «یوسف یونسی » سال گذشته به مناسبت چهل سالگی انقلاب با رویکرد جذب استعدادهای جوان و تولید سرودهای فاخر( ارزشی، بومی آیینی و...) در حوزه هنری مازندران شروع به کار کرد و تا کنون با تولید آثار مختلف و اجرا در مناسبتهای گوناگون داخل و خارج از استان و کسب رتبه در جشنواره هایی از گروههای فعال استان مازندران می باشد.

همچنین گروه سرود «رهپویان ولایت» در ادامه فعالیت های خود در ایام محرم برنامه هایی را در سراسر استان اجرا خواهد کرد که اولین آن صبح روز سه شنبه 12 شهریور در سیمای مازندران و برنامه زنده «صواحی» خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار