علی لاریجانی: قوای مقننه و مجریه اطلاعات خود را در سامانه ثبت حقوق قرار داده‌اند

تهران (پانا) - رییس مجلس شورای اسلامی در مورد سامانه ثبت حقوق و مزایای شاغلان دستگاه‌های ذی ربط گفت: قوه مجریه و مقننه اطلاعات خود را بر روی سایتی که دولت مقرر کرده، قرار داده‌اند اما برخی از بخش‌ها اقدام به این کار نکرده‌اند که باید پیگیری شود تا انجام گیرد.

کد مطلب: ۹۵۱۴۷۷
لینک کوتاه کپی شد
علی لاریجانی: قوای مقننه و مجریه اطلاعات خود را در سامانه ثبت حقوق قرار داده‌اند

علی لاریجانی این مطلب را در جلسه علنی امروز-سه شنبه-مجلس و در پاسخ به تذکر حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر مطرح کرد و گفت:مجلس این موضوع را پیگیری کرده است؛ قوه مجریه و مقننه اطلاعات خود را بر روی سامانه ای که دولت مقرر کرده است، قرار داده‌اند، اما برخی بخش‌ها به این کار اقدام نکرده‌اند که باید پیگیری و انجام شود.

«حسینعلی حاجی دلیگانی» نماینده شاهین شهر در تذکری اظهار داشت: دو سال و نیم از زمان لازم‌الاجرا شدن قانون شفاف سازی حقوق مقامات گذشته و حق مردم در این راستا ضایع شده است.

وی افزود: مردم نمی‌دانند افرادی که به عنوان مسئول انتخاب‌ کرده اند چقدر حقوق و دستمزد دریافت می‌کنند؛ در این راستا چندی پیش «علیرضا رحیمی» نماینده تهران و عضو هیأت رییسه از سوی رئیس قوه مقننه برای پیگیری اجرای این قانون اقداماتی را انجام داد و اعلام شد که هیچ دسترس برای مردم به اطلاعات حقوق مدیران و مسئولان وجود ندارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار