انصاری‌فرد: مهم‌ترین دغدغه‌ام کسب مجوز حرفه‌ای پرسپولیس است؛ بیرانوند به تماشاگران تراکتور توهین نکرد

تهران (پانا) - مدیر عامل باشگاه پرسپولیس درباره مسائل مختلف باشگاه و بویژه اخذ مجوز حرفه‌ای با مهدی تاج دیدار کرد و درباره تمدید قرارداد هم با بیرانوند جلسه‌ای داشت که منجر به توافق شد.

کد مطلب: ۹۵۱۴۶۵
لینک کوتاه کپی شد
انصاری‌فرد: مهم‌ترین دغدغه‌ام کسب مجوز حرفه‌ای پرسپولیس است؛ بیرانوند به تماشاگران تراکتور توهین نکرد

محمد حسن انصاری فرد در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس گفت: قرار بود روز گذشته جلسه‌ای با آقای تاج داشته باشیم که به امروز موکول شد و من با ایشان در فدراسیون دیدار کردم. با توجه به اینکه تا پیش از این با فدراسیون همکاری داشتم و به تازگی کارم را در پرسپولیس آغاز کرده‌ام درباره مسائل مختلفی با آقای تاج جلسه و گفتگو داشتیم. بخش اصلی صحبت‌ها، طبعا به امور پرسپولیس مربوط می‌شد که باید دنبال می‌کردیم و آقای تاج هم درباره برخی موارد، دستورهای لازم را جهت پیگیری دادند.

رضایت از روند پرونده حرفه‌ای‌سازی پرسپولیس در فدراسیون

مدیر عامل پرسپولیس ادامه داد: همانطور که پیش از این نیز گفتم، مهم‌ترین دغدغه ما در مقطع کنونی اخذ مجوز حرفه‌ای و حضور در لیگ قهرمانان آسیا است. جلسات مختلفی را هم در این ارتباط برگزار کردیم. جلسات با سازمان لیگ، کمیته حرفه‌ای‌سازی و مدیران و معاونان باشگاه تا کار به سرعت پیش برود.

آقای تاج هم با توجه به گزارش‌هایی که درباره روند پرونده پرسپولیس دریافت کرده بودند، ابراز رضایت کردند. با این وجود پیگیری‌ها تا حصول نتیجه نهایی ادامه می‌یابد تا مبادا کوچکترین مشکلی حادث شود.

تلاش برای وصول درآمد در فیفا

موضوع مهم دیگر در جلسه با آقای تاج به درآمد پرسپولیس نزد فیفا و نحوه دریافت آن مربوط می‌شد. فدراسیون در این باره نهایت همکاری را دارد و آقای تاج هم ابراز امیدواری کردند باشگاه‌ها هر چه سریعتر درآمد خود را وصول کنند در این ارتباط مکاتبات انجام شد و ما پیگیر آن هستیم.

بیرانوند هیچ بی‌احترامی نکرد

انصاری فرد خاطرنشان کرد: در این جلسه درباره مسائل مختلف دیگری هم صحبت شد و البته از فرصت استفاده کردم و درباره هجمه‌هایی که علیه علیرضا بیرانوند در روزهای اخیر به وجود آمده است، صحبت داشتیم.

در این ارتباط ویدیویی منتشر شده و می‌خواهند بگویند علیرضا بیرانوند به تماشاگران توهین کرده است. این در حالی است که چه در سال گذشته و چه برای این بازی با وجود بعضی مسائل که نمی خواهیم به آنها اشاره کنیم، بیرانوند هرگز موضعی نگرفت.

ما به دنبال پرهیز و جلوگیری از تنش‌ها بین تیم‌های رقیب هستیم. لازم است همه باشگاه‌ها در این باره با یکدیگر همکاری کنیم تا فوتبال در فضایی آرامتر دنبال شود و رقابتی حرفه‌ای و جوانمردانه شکل بگیرد و خدایی ناکرده اتفاقات تلخ اواخر فصل گذشته در استادیوم ها تکرار شود.

در این باره با آقای بیرانوند هم صحبت کردم. او تاکید کرد هرگز به دنبال بی‌احترامی نبوده است. او حتی در فصل گذشته با وجود بعضی اتفاقات، مثبت صحبت کرده بود. بیرانوند بازیکنی با اخلاف و یکی از سرمایه‌های فوتبال کشور ما محسوب می‌شود و تاکید کرد: از حرکت وی در تبریز سوء برداشت شده و خودش توضیح خواهد داد و مسائل را تشریح خواهد کرد.

بیرانوند این بار هم برخلاف تصوری که تلاش می‌شود، ایجاد کنند، هیچ بی‌احترامی نداشت. این ذهنیت نباید ایجاد شود و از آنهایی که بخواهند اقدام به تحریک و شیطنت کنند، شکایت می‌کنیم. آقای تاج هم گفتند که ویدیو را دیده‌اند و روی این موضوع صحه گذاشتند.

برای حل مشکل دنیزلی با مدیران تراکتورسازی در تماس هستیم

محمد حسن انصاری فرد تصریح کرد: بین ما و باشگاه تراکتورسازی هیچ مشکلی وجود ندارد. ما مدیران با هم در تماس هستیم از جمله این که در روزهای اخیر برای حل مشکل خروجی آقای مصطفی دنیزلی با آقای الیاسی، رئیس هیأت مدیره باشگاه تراکتورسازی در تماس بودیم. موضوع به مالیات 300 میلیون تومانی مربوط می‌شود که به دوره دوم حضور آقای دنیزلی در پرسپولیس بر می‌گردد که برای حل آن در حال پیگیری هستیم تا مشکلی برای آقای دنیزلی بوجود نیاید و به باشگاه تراکتورسازی هم قول داده‌ایم با پیگیری، موضوع را حل کنیم.

آغاز مذاکرات برای تمدید قرارداد بیرانوند

مدیر عامل سرخپوشان در پایان درباره مذاکرات تمدید قرارداد با علیرضا بیرانوند گفت: او به قدری باشگاه و تیم پرسپولیس را دوست دارد که مذاکرات را برای تمدید قرارداد آغاز کرده‌ایم. روز گذشته در این باره جلسه‌ای با وکیل بیرانوند داشته‌ایم. امروز دوشنبه هم جلسه دیگری داشتیم و پس از آن آقای بیرانوند به باشگاه آمد تا با او هم صحبتی داشته باشیم. توافقاتی هم برای تمدید انجام شده که انشاا... به زودی منجر به امضای قرارداد می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار