با حضور استاندار هرمزگان؛

مرکز بخش بندزرک به شهر ارتقا یافت

 هرمزگان(پانا)-استاندار هرمزگان با اشاره به ارتقاء مرکز بخش بندزرک به شهر، گفت: از امروز شهرداری بندزرک رسماً افتتاح و شروع به کار می کند که موجب توسعه پرشتاب این بخش و شهر بندزرک می شود.

کد مطلب: ۹۵۱۴۴۶
لینک کوتاه کپی شد
مرکز بخش بندزرک به شهر ارتقا یافت

به گزارش خبرنگار پانا هرمزگان از شهرستان میناب ، فریدون همتی در آیین ارتقاء مرکز بخش بندزرک شهرستان میناب به شهر، عنوان کرد: در هفته دولت سال جاری شاهد بهره برداری از پروژه های متعدد در مناطق مختلف کشور، از جمله در استان هرمزگان هستیم و بالغ بر ۱۶۰ میلیارد تومان پروژه در شهرستان میناب نیز به بهره برداری رسید.

وی ادامه داد: افتتاح و بهره برداری از این پروژه‌ها نشان می‌دهد که دولت با تمام توان در حال کار و تلاش و خدمت به مردم است.

استاندار هرمزگان افزود: تلاش در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی نسخه شفابخش اقتصاد کشور است و می‌تواند توطئه‌های دشمنان در حوزه اقتصادی را خنثی کند و با جدیت این امر را در دستور کار داریم.

همتی تصریح کرد: در شرایط امروز کشور، اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی به طور جدی در حال پیگیری می باشد و دولت با تمام توان در حال تلاش برای به کارگیری ظرفیت ها و فرصت های داخلی است.

وی گفت: کشور ما به سرعت در حال توسعه و پیشرفت است و توانسته ایم با ایستادگی و مقاومت، قدرت و عظمت ملت ایران را به جهانیان نشان دهیم.

استاندار هرمزگان با اشاره به ارتقاء مرکز بخش بندزرک به شهر، خاطرنشان کرد: از امروز شهرداری بندزرک رسماً افتتاح و شروع به کار می کند که موجب توسعه پرشتاب این بخش و شهر بندزرک می شود.

استاندار هرمزگان بیان داشت: تلاش می‌کنیم نیازهای بخش بندزرک در حوزه‌های مختلف از جمله آب، راه و دیگر بخش ها به سرعت تامین شود.

همچنین حجت‌الاسلام سید مصطفی ذوالقدر نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی در آئین ارتقا روستا بندزرک به شهر گفت: بخش بندزرک با بیش از ۵۰ هزار نفر جمعیت و ۴۶ روستا از بزرگترین بخش‌های شرق استان هرمزگان بشمار می‌آید.

نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی افزود:با پیگیری‌هایی انجام شده لیردف، بندزرک و جغین به شهر انتقال پیدا کرده است.

وی عنوان کرد: آسفالت یک‌هزار کیلومتر از راه‌ها و آب‌رسانی به بیش از ۱۰۰ روستا را از دیگر اقدامات انجام شده در این منطقه است. بودجه فراوانی را برای شهر و شهرداری بندزرک خواهم گرفت.

علی بلاک بخشدار بندزرک در گفتگو با خبرنگار پانا در حاشیه ارتقا بخش بندزرک به شهر گفت : هفته دولت نماد و یادآوری حماسه آفرینی مردان بی ادعا در امر خدمت رسانی به نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولی نعمتان این نظام یعنی مردم می باشد که شهیدان رجایی و باهنر پیشرو این حرکت و حماسه هستند که یاد و خاطره این عزیزان و تمام شهدای دولت را گرامی می داریم.

بلاک در ادامه با بیان اینکه هفته دولت فرصتی مناسب برای بیان دستاوردهای نظام و دولت جمهوری اسلامی و تمامی خدمتگزاران به مردم می باشد، عنوان داشت: علیرغم دشمنی‌های رو در رو دشمنان قسم خورده در عرصه اقتصادی به لطف خدا و رهبری های هوشمندانه مقام معظم رهبری و اقدامات دولت و ریاست جمهوری و در استان هرمزگان با مدیریت جهادی استاندار، اقدامات خوبی را در سطح شهرستان بخصوص بخش بندزرک شاهد هستیم.

وی در ادامه اظهار داشت : در هفته دولت ۹ پروژه عمرانی و خدماتی با اعتباری بالغ بر ۳۴۰ میلیارد ریال در حوزه های عمران روستایی، آموزش، ورزش، ارتباطات و اقتصادی با حضور مسئولان استان و شهرستان در بخش بندزرک به بهره برداری خواهد رسید که امروز و با حضور استاندار هرمزگان ۴تا از پروژه ها افتتاح شد.

بخشدار بندزرک با بیان اینکه دنیای امروز دنیای فناوری و ارتباطات است اضافه کرد: در همین راستا یک پروژه شاخص در این حوزه برای اولین بار در سطح استان در روستای زهوکی به بهره برداری رسید.

وی در خصوص پروژه مذکور عنوان داشت :برای اولین بار ، پروژه واگذاری خطوط تلفن بر بستر فیبر نوری دارای قابلیت اینترنت پرسرعت ، تلفن ثابت تصویری در آینده و سایر ویژگی ها با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال توسط شرکت مخابرات و مشارکت دهیاری، مورد بهره برداری اهالی روستای زهوکی قرار گرفت.

گفتنی است در پایان سفر یک روزه استاندار هرمزگان به شهرستان میناب شهرداری بندزرک افتتاح و عباس همایون به عنوان شهردار بندزرک منصوب شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار