تقدیر از سواد آموزی استان یزد برای پنجمین سال متوالی

یزد (پانا) - در مجموع شاخص های ارزیابی، معاونت سوادآموزی استان یزد موفق به کسب رتبه خیلی خوب و شایسته تقدیر گردیده است.

کد مطلب: ۹۵۱۳۹۶
لینک کوتاه کپی شد
تقدیر از سواد آموزی استان یزد برای پنجمین سال متوالی

مرآت امین الرعایا معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد گفت: سازمان سوادآموزی کشور برای تحقق سیاست های سوادآموزی و در راستای ارائه هدفمند خدمات سوادآموزی، اصلاح و تقویت روندها و رویه ها و ارائه بازخورد اثربخش، هر ساله ارزیابی جامعی از عملکرد سوادآموزی استان ها بر اساس شاخص ها و معیارهای استاندارد انجام می دهد.

او افزون کرد: در سال 1397 طی فرآیند ارزیابی و بررسی عملکرد استان ها در 12 شاخص و 26 محور تاثیرگذار، معاونت سوادآموزی استان در مجموع شاخص های داوری شده موفق به کسب رتبه خیلی خوب و شایسته تقدیر گردیده است.

امین الرعایا در ادامه گفت: فعالیت های آموزشی و توانمندسازی نیروی انسانی، هزینه کرد منابع، داشتن برنامه عملیاتی، تشکیل جلسه های شورای پشتیبانی سوادآموزی، تبلیغات و ترویج سوادآموزی، اطلاع رسانی و سامانه های سوادآموزی، کیفیت بخشی به فعالیت ها، بهبود کیفیت برنامه ها و خلاقیت ها از جمله شاخص های در نظر گرفته شده بوده است.

معاون سواد آموزی اظهار داشت: نظارت و ارزشیابی بر ارزش های درون استانی، تحقق اهداف فعالیت ها و دوره ها، برگزاری مسابقات متنوع و جذاب، طرح آموزش مقدمات رایانه به سوادآموزان، حلقه های کتاب و کتابخوانی، ایجاد مراکز یادگیری محلی، برنامه ویژه نماز کلید بهشت از دیگر کارهای مورد ارزیابی بوده است.

وی در ادامه تاکید کرد: در سال جاری نیز تلاش خواهیم کرد با استفاده از تمام ظرفیت ها و برنامه ریزی مناسب، برای ارتقاء سطح فعالیت ها و حفظ دستاوردها، بر موفقیت های اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی و معاونت سوادآموزی استان بیفزاییم.

خبرنگار؛ پارسا قطب الدینی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار