صعود گروه کوهنوردی فرهنگیان شهرستان قدس به قله دماوند

شهرقدس (پانا) - گروه کوهنوردی فرهنگیان این شهرستان موفق به فتح قله 5هزار و 610 متری دماوند شد.

کد مطلب: ۹۵۱۳۴۶
لینک کوتاه کپی شد
صعود گروه کوهنوردی فرهنگیان شهرستان قدس به قله دماوند

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قدس، با اعلام این خبر گفت: به پیشنهاد معاونت پژوهش در جهت اعتلا جایگاه و منزلت اجتماعی معلمان، گروه کوهنوری فرهنگیان با شورای مرکزی شامل؛صادق محمدی، اکبر جباری، امیر وفائی نژاد، مصطفی محمدی، حسین رمضانی، علیرضا سلمانی، زهرا سلیقه و سعید مولایی شکل گرفت.

محمدی، اظهار داشت: پس از فراخوان عمومی تعداد 100 نفر از فرهنگیان به عضویت گروه کوهنوردی درآمدند و کارگاه های توانمند‌سازی فرهنگیان عضو گروه کوهنوری و هشت برنامه طبیعت گردی و کوهنوردی نیز از ابتدای تاسیس این گروه برگزار شده است.

محمدی، ادامه داد: برنامه‌های مدون و منسجمی تدوین شد که در این برنامه‌ریزی صعود به قلل کوه‌های ایران و در نهایت صعود به قله دماوند در برنامه فصل بهار و تابستان برنامه‌ریزی شد.

این مقام مسئول گفت: در نهایت، پس از اجرای تمامی صعود ها و آمادگی کامل گروه برنامه صعود به بام ایران، قله دماوند، با حضور 14 نفر از فرهنگیان به صورت موفقیت آمیز به اجرا درآمد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قدس، تشریح کرد:این برنامه به سرپرستی اکبر جباری و مصطفی محمدی همچنین امیر وفایی نژاد به عنوان راهنمای کوهستان، از روز جمعه 18مرداد آغاز و در روز دوشنبه 21 مرداد با صعود موفقیت آمیز گروه انجام پذیرفت.

فرهنگیان شرکت کننده در برنامه صعود را اصغر زندی ، علی غفاری ، محمد خوجم‌لی ، علی صالحی ، محمد غضنفری ، محمد سرکانی ، محرمعلی سعیدی، مرتضی میرزایی، آرزو مقیمی ، زهرا زراعت‌کار، سید طاهره صید و فاطمه نیک نفس تشکیل می دادند.

لازم به ذکر است، برنامه های کوهنوردی فرهنگیان شهرستان قدس در دو فصل آتی پاییز و زمستان نیز تدوین و برگزار خواهد شد.

/خبرنگار:نرگس خدابنده لو/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار