فارغ‌التحصیلان اولویت اصلی ایجاد اشتغال در یزد هستند

یزد(پانا) - استاندار یزد با اشاره به ضرورت همخوانی طرح‌های اشتغال زایی با اولویت‌های استان، گفت: فارغ‌التحصیلان اولویت اصلی ایجاد اشتغال در یزد هستند.

کد مطلب: ۹۵۱۳۳۹
لینک کوتاه کپی شد
فارغ‌التحصیلان اولویت اصلی ایجاد اشتغال در یزد هستند

«محمدعلی طالبی» در هشتاد و نهمین کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید با بیان این‌که حفظ اشتغال موجود به تأمین سرمایه در گردش نیاز دارد، اظهار کرد:‌ پرداخت سرمایه در گردش با اولویت‌بندی به واحدهایی پرداخت می‌شود که در معرض تعطیلی هستند.

وی افزود: برنامه‌ریزی در تخصیص اعتبار سرمایه ثابت نیز باید با هدف ایجاد اشتغال پایدار در واحدهای صنعتی و تولیدی استان انجام و اجرایی شود.

استاندار یزد با اشاره به نقش بخش خصوصی در توسعه اقتصادی استان و کشور،‌ گفت:‌ حمایت‌های دولتی باید به سمت تقویت بیش از پیش بخش خصوصی هدایت و سوق داده شوند.

طالبی در ادامه با بیان این‌که مدیران بخش خصوصی و واحدهای صنعتی و تولیدی استان باید توجه به اشتغال نیروهای بومی و تحصیل کرده را در اولویت اجرایی خود قرار دهند،‌تصریح کرد:‌این که گفته می‌شود بیش از یک هزار اشتغال با تسهیلات مصوب این جلسه ایجاد می‌شود وظیفه ما را تمام نمی‌کند و ما باید بر روی این موضوع نظارت دقیق داشته باشیم.

وی در پایان سخنان خود توجه به اشتغال فارغ‌التحصیلان دانشگاهی در استان یزد را ضروری دانست و گفت:‌ ایجاد اشتغال پایدار در استان یزد با ساماندهی فارغ التحصیلان دانشگاهی بیکار انجام می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار