جلسه کارگروه تخصصی انسداد مبادی بی سوادی برگزار شد

یزد(پانا)- معاون آموزش ابتدائی اداره کل آموزش وپرورش استان یزد برضرورت پیگیری مجدانه برای شناسائی کودکان بازمانه از تحصیل تاکیدکرد.

کد مطلب: ۹۵۱۲۸۹
لینک کوتاه کپی شد
جلسه کارگروه تخصصی انسداد مبادی بی سوادی برگزار شد

جلسه کارگروه تخصصی انسداد مبادی بی سوادی با هدف جذب حداکثری کودکان بازمانده از تحصیل شناسایی شده جهت بهره مندی از امکانات و ظرفیت کلیه واحدها، ادارات داخلی و دستگاه های اجرایی سطح استان برگزار شد.

" سعیده بهادرزاده " معاون آموزش ابتدایی استان در راستای اجرایی نمودن برنامه انسداد مبادی بی سوادی ، به لزوم پیگیری مجدانه در زمینه شناسایی دانش آموزان باقیمانده تاکید نموده و اجرای طرح پایگاه های جبرانی در تابستان را گامی موثر در راستای بهبود وضعیت تحصیلی دانش آموزان و جلوگیری از تکرار پایه یا ترک تحصیل برشمرد.

در ادامه محمدرضا میرجلیلی، رییس اداره دوره دوم ابتدایی با ارائه گزارش آماری از وضعیت دانش آموزان بازمانده از تحصیل ارائه کرد و در پایان حاضران با ارائه گزارش عملکرد خود، چالش های پیش رو را عنوان کرده و نظرات، راهکارها و پیشنهادات را جهت شناسایی هر چه سریعتر و دقیق تر دانش آموزان بازمانده از تحصیل ارائه و تصمیمات مناسب در راستای شناسایی و جذب دانش آموزان بازمانده از تحصیل اتخاذ گردید .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار