سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر:

۲۴۰ هزار نفر دانش آموز بوشهری سال تحصیلی جدید را آغاز می‌کنند

بوشهر(پانا)_سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهرگفت: سال تحصیلی جدید در این استان با حضور ۲۴۰ هزار نفر دانش آموز در کلاس درس آغاز خواهدشد.

کد مطلب: ۹۵۱۲۴۶
لینک کوتاه کپی شد
۲۴۰ هزار نفر دانش آموز بوشهری سال تحصیلی جدید را آغاز می‌کنند

غلامحسین حسینی در نشست هم اندیشی و بررسی مشکلات مدارس شهرستان دشتستان (برازجان، بخش‌های مرکزی، ارم و بوشکان) در پژوهش سرای متقین برازجان با بیان اینکه سهم رشد تعداد مدارس غیر دولتی در دشتستان مناسب است، اظهار داشت: بر اساس آمار تنها ۹ درصد دانش آموزان در این مدارس تحصیل می‌کنند که باید این آمار افزایش یابد.

وی توزیع متوازن رشته‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش نسبت به سایر رشته‌ها را از اقدامات جدی آموزش و پرورش در هدایت تحصیلی دانست و ادامه داد: دانش آموزان صاحب ایده و خلاقیت به سمت رشته‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش هدایت شوند.

حسینی با بیان اینکه هنرستان‌ها باید به سمت تولید و بازار اشتغال حرکت کنند، یادآور شد: هنرستان باید با تدوین برنامه اصولی سعی در ایجاد شغل کنند تا دانش آموزان نسبت به آن علاقه مند شوند و این مدارس مورد توجه آنها قرار گیرد.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر، خلاقیت مدیران مدارس را گره گشای مشکلات مدرسه دانست و افزود: استفاده مطلوب از تجربیات مدیران خلاق و فضای الکترونیک می‌تواند به مدیران کمک مفیدی باشد.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: سال تحصیلی جدید در این استان با حضور ۲۴۰ هزار نفر دانش آموز در کلاس درس آغاز خواهدشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار