مدیرکل زندان‌های استان تهران خبرداد

آزادی ۱۳ زندانی جرایم غیرعمد توسط یک نیکوکار

تهران (پانا) - مدیر کل زندان‌های استان تهران گفت یک هموطن نیکوکار تهرانی ۱۳ نفر از مددجویان جرایم غیرعمد ‌را از زندان آزاد کرد.

کد مطلب: ۹۵۱۱۱۸
لینک کوتاه کپی شد
آزادی ۱۳ زندانی جرایم غیرعمد توسط یک نیکوکار

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه استان تهران، سید حشمت الله حیات الغیب گفت: این خیر نیکوکار بدون اینکه حاضر شود حتی نامی از وی ذکر شود با پرداخت مبلغ یک میلیارد و ششصدو نه میلیون ریال توانست ۱۳ زندانی جرائم غیر عمد که یکی از زندانیان از سال ۹۱ در زندان تحمل حبس می‌کرد و شرایط مالی نامناسبی داشته را آزاد و به آغوش خانواده بازگرداند.

نایب رئیس هیات مدیره ستاد دیه استان تهران افزود: مبلغ بدهی این زندانیان مجموعاً ۴۹.۳۸۴.۱۲۰.۰۰۰ ریال بوده که با اخذ رضایت از شکات و پذیرش اعسار مددجویان از سوی مراجع قضائی با مبلغ اهدائی این نیکوکار زمینه آزادی زندانیان فراهم شد.

حیات الغیب با تشکر از همراهی خیرین افزود: اگر دست یاری مردم در این امر خداپسندانه نباشد کمک به نیازمندان گرفتار در بند را به کندی و سختی میتوان انجام داد.

براساس این گزارش، نیکوکاران جهت آزادی زندانیان غیرعمد می توانند از طریق واریز وجوه به شماره حساب ۱۴۱۴ بانک تجارت و یا شماره کارت‌های۵۹۱۶-۹۹۶۷-۹۹۱۸-۶۰۳۷ بانک ملی و ۵۵۱۹-۰۰۰۹-۸۳۷۰-۵۸۵۹ بانک تجارت به نام ستاد دیه استان تهران ویا با تماس با شماره تلفن ۸۸۸۶۲۰۲۷ و ۸۸۸۶۱۸۶۳ و مراجعه حضوری به نشانی پل کریمخان زند، خیابان سنایی، نبش اعرابی ۶، پلاک ۲۵، طبقه سوم و همچنین به سایت نمایندگی ستاد دیه استان تهران نشانی http://tehipro.irیا لینک اطلاع رسانی اینستا گرام https://www.instagram.com/setaddiye.tehran/ فعالیت‌های این نمایندگی و نیز نحوه ارسال کمک‌های مالی و آزادی زندانیان استان آشنا شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار