بازدید سرزده اکیپ های نظارتی سازمان دانش آموزی اردبیل از مدارس و تولیدی های لباس فرم مدارس

اردبیل (پانا)- اکیپ های نظارتی سازمان دانش آموزی استان از مدارس و تولیدی های لباس فرم مدارس بازدید کردند.

کد مطلب: ۹۵۱۱۰۷
لینک کوتاه کپی شد
بازدید سرزده اکیپ های نظارتی سازمان دانش آموزی اردبیل از مدارس و تولیدی های لباس فرم مدارس

در راستای نظارت بر نحوه توزیع و عرضه لباس فرم مدارس استان، اکیپ های نظارتی سازمان دانش آموزی استان به صورت سرزده از مدارس و تولیدی های لباس فرم مدارس در شهرستان اردبیل بازدید کردند.

مدیر سازمان دانش آموزی اردبیل در حاشیه این بازدید در گفت وگو با پانا اظهار داشت: طرح متمرکز ساماندهی و نظارت بر تهیه و توزیع لباس فرم مدارس توسط سازمان دانش‌آموزی در حال اجرا است و قیمت‌های پیش‌بینی شده برای لباس‌ها به تایید کارشناسان سازمان صنعت، معدن و تجارت و اتحادیه صنف تولیدکنندگان رسیده و حاشیه سود معقول و قانونی برای آنان پیش‌بینی شده است؛ لذا اولیاء دانش‌آموزان از پرداخت هرگونه وجه اضافی به تولید کنندگان خودداری نمایند.

پرویز اصغری از بازدید سرزده اکیپ های نظارتی سازمان دانش آموزی استان از مدارس و تولیدی های لباس فرم مدارس استان خبر داد و تصریح کرد :در این بازدیدها تولیدی های لباس فرم مدارس توسط اکیپ ها و اولیای دانش آموزی مورد ارزیابی قرار می گیرند.

او بیان کرد:اگر اولیاء دانش‌آموزان تخلفی در زمینه عدم پایبندی به قیمت‌های مصوب در بخشنامه سازمان دانش آموزی مشاهده کنند، ضمن خودداری از پرداخت وجه اضافی، در اسرع وقت موضوع را به سامانه نظارتی ۱۲۴ سازمان صنعت ، معدن و تجارت یا سازمان دانش‌آموزی استان با شماره ۳۳۵۲۳۴۹۴ اطلاع دهند تا با حضور بازرسان این سازمان و سازمان صنعت، معدن و تجارت موضوع به‌صورت دقیق بررسی و تاحقی از احدی ضایع نشود.

مدیرسازمان دانش آموزی استان با بیان اینکه مدارس و تولیدی های لباس فرم مکلف به نصب قیمت مصوب در دید عموم اولیا و دانش آموزان هستند ، ابراز داشت : قیمت هر دست لباس دانش‌آموز دختر در مرکز استان برای دوره‌های اول و دوم ابتدایی به ترتیب ۷۱۵ هزار و ۷۳۰هزار ریال و دوره های متوسطه نیز ۸۴۰ هزار ریال بدون مقنعه در نظر گرفته شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار