لزوم اطلاع رسانی نتایج پژوهش های مرتبط با تعلیم و تربیت به فرهنگیان

مشهد (پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی در جلسه بررسی طرح های پژوهشی این اداره کل در سال 98 گفت: برای نهادینه کردن فرهنگ پژوهش در جامعه باید در ابتدا مدارس و دانش آموزان را با این مقوله آشنا کنیم.

کد مطلب: ۹۵۱۱۰۱
لینک کوتاه کپی شد
لزوم اطلاع رسانی نتایج پژوهش های مرتبط با تعلیم و تربیت به فرهنگیان

قاسمعلی خدابنده در این جلسه که صبح روز شنبه برگزار شد با تاکید بر این که مدیران حوزه تعلیم و تربیت در استان باید نگاه و توجه ویژه ای به موضوع پروهش داشته باشند اظهار داشت : پژوهش هایی که در حوزه تعلیم و تربیت انجام می شود می تواند در ترسیم نقشه راه آینده این بخش نقش بسیارمهمی ایفا کند و در کنار این از بروز تصمیم های خلق الساعه از سوی مدیران پیشگیری کند.

وی توجه به پژوهشسراهای دانش آموزی را یکی از اقدامات بسیارخوب آموزش و پرورش استان دانست و افزود : برای نهادینه کردن فرهنگ پژوهش در جامعه باید در ابتدا مدارس و دانش آموزان را با این مقوله آشنا کرده و آن ها را در مسیر پژوهشگری قرار دهیم.

خدابنده اجرای طرح هایی مانند اقدام پژوهی و معلم پژوهنده را از برنامه های دیگری دانست که در این حوزه اجرایی می شود و در همین رابطه ادامه داد: نتایج پژوهش هایی که در حوزه آموزش و پرورش با محوریت پژوهشکده تعلیم و تربیت عباسزادگان صورت می گیرد باید در جلسات مختلف به اطلاع همکاران برسد تا از این نتایج در برنامه ریزی حوزه های مختلف بهره گیری شود.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی در پایان تصریح کرد : امروز تعلیم و تربیت بر مبنای کارآفرینی موردتوجه و تاکید قرار گرفته است و در مسیر تحقق اهدافی که در این زمینه داریم توجه به پژوهش می تواند کمک قابل توجهی به تصمیم گیران حوزه آموزش و پرورش باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار