نمایشگاه طراحی ونقاشی « گلهای عشق» در نیشابور گشایش یافت

نیشابور (پانا ) - به مناسبت هفته احیای امربه معروف ونهی از منکرنمایشگاه طراحی ونقاشی « گلهای عشق » آثار گروهی هنرمندان نیشابوری در نگارخانه کمال الملک اداره فرهنگ وارشاد اسلامی نیشابوربرپاشد.

کد مطلب: ۹۵۱۰۰۸
لینک کوتاه کپی شد
نمایشگاه طراحی ونقاشی « گلهای عشق» در نیشابور گشایش یافت

مسئول امورهنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور اظهار کرد: هنرمندان نیشابوری در رشته های هنری بخصوص طراحی ونقاشی توانسته اند آثار مانایی را تا کنون از خود بر جا گذارند و در این رهگذر نمایشگاه طراحی ونقاشی « گلهای عشق » آثار هنری گروهی هنرمندان نیشابوری درصدد است به مناسبت هفته احیای امربه معروف ونهی از منکرکارهای هنری خویش را به مخاطب ارئه کنند .

حمیدرضا آتشی افزود: نمایشگاه طراحی و نقاشی « گلهای عشق »آثارهنری گروهی هنرمندان نیشابوری که در آن160 اثر طراحی و نقاشی از 40هنرمند 8 تا 50سال در ابعاد 30*20 تا 40*30سانتیمتر برپا شده است .

وی به تکنیک، سبک و موضوع این نمایشگاه اشاره کرد و گفت: این نمایشگاه دارای تکنیک مدادطراحی مدادکنته ،پاستل و زغال است وبا سبک رئالیسم است و موضوع چهره می باشد.

آتشی خاطر نشان کرد: نمایشگاه طراحی و نقاشی « گلهای عشق » آثار گروهی هنرمندان نیشابوری در زمینه هنر نقاشی که زیر نظر استاد خویش احمد کاشکی فعالیت می کند و در پی ارائه آثار به مخاطب و نقد و بررسی آن است.

مسئول امورهنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور تصریح کرد: نمایشگاه طراحی و نقاشی « گلهای عشق » آثار گروهی هنرمندان نیشابوری از 9 الی 14 شهریور98 هر روز از ساعت 9 الی 13 و16 الی 20 بعد از ظهردر محل نگارخانه کمال الملک اداره فرهنگ وارشاد اسلامی نیشابور ویژه عموم علاقمندان دایر می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار