رئیس دادگستری شهرستان اسلامشهر:سیمای صنعتی و مراکز تولیدی اسلامشهر علی‌رغم بسیاری از مشکلات قابل دفاع است

اسلامشهر(پانا) - رئیس دادگستری شهرستان اسلامشهر گفت: دستگاه قضا همواره همراه مردم و دولت بوده و با وضعیتی که درکشور و شرایط بین‌المللی با آن مواجهیم سعی می‌کنیم اجازه تعطیلی و توقف هیچ مرکز تولیدی صادر نشود.

کد مطلب: ۹۵۰۹۶۹
لینک کوتاه کپی شد
رئیس دادگستری شهرستان اسلامشهر:سیمای صنعتی و مراکز تولیدی اسلامشهر علی‌رغم بسیاری از مشکلات  قابل دفاع است

رضا کمیلی‌مقدم در نشست شورای اداری شهرستان با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) بر رونق تولید و اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در بخشی که باید دستگاه اجرایی و قضایی هم‌اندیشی، تعامل و تفاهم داشته باشند بدون نشست‌های مشترک و تلاش در جهت رفع موانع تولید قطعا محقق نخواهد شد.

او در ادامه با بیان اینکه نباید اجازه دهیم موجبات تعطیلی و توقف مراکز تولیدی فراهم شود، افزود: دستگاه قضا درکنار دولت و بقیه مدیران رسالت خود را با قوت و قدرت پیگیری خواهد کرد و کمک خواهیم کرد با وضعیتی که در کشور و شرایط بین‌الملل با آن مواجه هستیم اجازه تعطیلی و توقف هیچ مرکز تولیدی صادر نشود.

رئیس دادگستری شهرستان اسلامشهر تصریح کرد: مشکلات و معضلات کارخانجات و مراکز تولیدی به طور مستمر در اسلامشهر پیگیری می‌شود و اضافه نمود،تمام مجموعه‌های تولیدی و صنعتی که به نظر می‌رسد دارای معضلاتی هستند رها نمی‌شوند و در جهت رفع معضلات آنها بررسی و برنامه‌ریزی صورت می‌گیرد.

کمیلی مقدم به سیمای تولیدی شهرستان اشاره کرد و گفت: سیمای صنعتی و مراکز تولیدی شهرستان علی‌رغم بسیاری از مشکلات در زمینه تأمین مواد اولیه و سایر مباحث اقتصادی روشن و قابل دفاع است.

اوعنوان کرد: اگر قرار است اموال کارخانجات را در جهت وصول دیون توقیف کنیم اقدامات ما در اداره ثبت املاک قطعا با سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی همراه بوده و در راستای منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)است و با موضوعاتی که در شورای تأمین و شورای علمی مطرح می‌شود همراهی داریم که در این زمینه از وضعیت نسبتاً بهتری نسبت به سایر نقاط شهرستان برخورداریم.

رئیس دادگستری شهرستان اسلامشهر با اشاره به پیگیری، مراقبت و رصد تحقق تأمین حقوق کارگران کارخانجات خاطرنشان کرد: در مجموعه قضایی شهرستان کوچک‌ترین نگرانی‌های جامعه و دغدغه‌های جامعه کارگری را به موقع و به روز رصد می‌کنیم که در این بخش اتفاقات خوبی را شاهد هستیم و در سال ۹۸ کمترین مشکل را برای پرداخت حقوق و مزایای کارگران کارخانجات داشتیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار