تحویل 42 دستگاه خودروی عملیاتی به بخشداری‌های آذربایجان شرقی

تبریز (پانا) - 42 دستگاه خودروی عملیاتی در مراسمی با حضور استاندار آذربایجان شرقی به بخشداری‌های تابعه 21 شهرستان استان تحویل داده شد.

کد مطلب: ۹۵۰۹۶۶
لینک کوتاه کپی شد
تحویل 42 دستگاه خودروی عملیاتی به بخشداری‌های آذربایجان شرقی

استاندار آذربایجان شرقی در این مراسم با اشاره به محدودیت منابع مالی دولت و لزوم تعریف منابع جدید برای رفع نیازهای اساسی دستگاه‌ها، اظهار داشت: خرید و تأمین این خودروها نیز یکی از اقداماتی است که در این راستا انجام شده است.

دکتر محمدرضا پورمحمدی با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس، گفت: با توجه به شرایط جوی استان، تهیه خودروهای مناسب برای بخشداری‌ها یکی از کارهای ضروری بود که با همت مجموعه معاونت توسعه مدیریت انجام شد.

وی خاطرنشان کرد: حضور موثر بخشداری‌ها در مدیریت حوادث و بحران‌ها بویژه در مناطق صعب‌العبور نیز یکی از ضروریات است که امیدواریم با تأمین این خودروها، عملکرد بخشداری‌ها نیز بهبود یابد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان شرقی هم در این مراسم گفت: تعداد 42 دستگاه خودروی دودیفرانسیل عملیاتی بر اساس موافقت‌نامه با سازمان برنامه و بودجه استان و با تلاش همکاران دفتر برنامه‌ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری خریداری شد.

حمیدرضا قاسم‌زاده ارزش این خودروها را بیش از 77 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: خودروها بر اساس معیارهای در نظر گرفته شده با اولویت مناطق محروم بین بخشداری‌های استان توزیع شد که امیدواریم در برگزاری انتخابات آتی و همچنین ماموریت‌های محوله به بخشداری‌ها بویژه در بحث مدیریت بحران مفید و راهگشا باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار