درخشش دانش آموزان استان فارس در کنکور 98 و المپیاد علمی، ورزشی

شیراز(پانا) _ روز شنبه 9 شهریور از 35 نفر از دانش آموزان استان فارس ، به عنوان رتبه های برتر کنکور سراسری 98 و مدال آوران المپیاد علمی، ورزشی تجلیل شد.

کد مطلب: ۹۵۰۹۰۵
لینک کوتاه کپی شد
درخشش دانش آموزان استان فارس  در کنکور 98 و المپیاد علمی، ورزشی

رئیس اداره سمپاد استان فارس در این مراسم از کسب رتبه دوم در عرصه رتبه تک رقمی کنکور و و رتبه دوم المپیاد علمی کشور به اتفاق استان های خراسان و مازندران نیز خبر داد.

دکتر غلامی این افتخار آفرینی دانش آموزان فارس را برگ زرینی در پیشینه آموزش و پرورش دانست و افزود: با حمایت مسولین داخل و خارج آموزش و پرورش موفقیت های بیشتر برای این نخبگان رقم خواهد خورد.

او در ادامه گفت: نخبگانی که در این مراسم از آنان تجلیل شد تحت حمایت بنیاد نخبگان هستند.

رییس شورای شهر شیراز بر این باور بود که زحمت های زیادی برای این نتیجه کشیده شده است.

عبدالرزاق موسوی در رابطه با این افتخار آفرینی افزود: دانش آموزی که بخواهد در این جایگاه قرار بگیرد باید از همه ظرفیت هایش که شامل پشتکار،حمایت خانواده و انگیزه است استفاده کند . او در ادامه گفت: نکته دوم نقش معلمین و مربیانی است که فضای مناسبی برای یادگیری این دانش آموزان فراهم می کنند .

موسوی پیامد های این موفقیت را آثار پر خیری برای خود دانش آموز ،احساس افتخار برای خانواده دانش آموز و امیدواری معلمین و مربیان برای تعلیم نسل آینده دانست.

او گفت: دانشگاه ها حساب ویژه ای برای این دانش آموزان باز نکردند و حساسیت ویژه ای نسبت به آنها ندارند.

رئیس شورای شهر شیراز این موفقیت را منتقل کننده پیام تلاش و کوشش به دیگر دانش آموزان اعلام کرد .

رتبه های برتر کنکور سراسری و مدال آوران المپیاد اصلی ترین عامل موفقیت خود را حمایت خانواده و تلاش و پشتکار فردی دانستند.

علی حاجیان که جز رتبه های برتر کنکور سراسری 98 بود به دانش آموزان توصیه کرد: به مقداری مطالعه کنید که کامل متوجه مطلب شوند و با برنامه ریزی دقیق در کنار درس می توانید به تفریحات نیز رسیدگی کنید.

استاندار فارس در خصوص این نخبگان ضمن تبریک این موفقیت گفت: این فرزندان سرمایه های ارزشمند این مرز و بوم هستند.

او افزود : کسب این افتخار انگیزه های بالایی میخواهد. همچنین ادامه داد:آموزش و پرورش این استعداد ها یکی از مراحل موفقیت است که این نقش به عهده نهاد های مختلف ، خانواده و اجتماع است.

خبرنگار:ریحانه قاسمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار