در اواخر آبان:

سیزدهمین نمایشگاه کتاب گلستان برپا می‌شود

گرگان (پانا)_ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در گفت و گوی خبری با پانا گلستان درخصوص زمان برگزاری سیزدهمین نمایشگاه کتاب استان گلستان، گفت: طبق برنامه ریزی و پیش بینی صورت گرفته این نمایشگاه از تاریخ 26 آبان ماه تا اول آذر ماه برپا می شود.

کد مطلب: ۹۵۰۸۹۱
لینک کوتاه کپی شد
سیزدهمین نمایشگاه کتاب گلستان برپا می‌شود

به گزارش خبرگزاری پانا گلستان _ عادل کشمیری هدف از برگزاری نمایشگاه کتاب را دسترسی آسان و ارزان تر به تازه های نشر کشور برای هم استانی ها، بهره مندی آحاد جامعه از یارانه نشر در نظر گرفته شده توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، توسعه فرهنگی، تقویت صنعت نشر و عدالت در توزیع برشمرد.

وی ادامه داد: ایجاد فرصت تعامل بین 5 حوزه کتاب اعم از مولفان، ناشران، تصویرگران کتاب، صنعت گران چاپ و نشر و متولیان، ارتباط بین ناشران شهرستانی، ارتباط بین ناشران شهرستانی و استانی و شناخت ظرفیت های جدید و ایجاد فضای تعامل بین کتاب و کتاب خوانان از دیگر اهداف برگزاری این رویداد فرهنگی است.

کشمیری، پیشاپیش ضمن دعوت از کلیه مردم فرهنگ دوست و فرهیخته استان گلستان برای حضور در این محفل ارزشمند و توسعه بخش، همدلی و همراهی دیگر ارگان ها و نهادها و بخش های دولتی و خصوصی در برپایی این جشنواره را مهم و ضروری دانست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار