فریده اولاد قباد:کشور مانیاز به مدیریت صحیح به دور ازفساد،رانت و اخلالگران اقتصادی دارد

اسلامشهر (پانا)-همایش بانوان،کارآفرینی و چالشها با حضور نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی ،مدیر کل امور بانوان استانداران تهران و بانوان کارآفرین اسلامشهر در سالن همایشهای فرمانداری برگزار شد.

کد مطلب: ۹۵۰۸۸۰
لینک کوتاه کپی شد
فریده اولاد قباد:کشور مانیاز به مدیریت صحیح به دور ازفساد،رانت و اخلالگران اقتصادی دارد

در این نشست فریده اولاد قباد در سخنانی با گرامیداشت فرا رسیدن محرم حسینی اظهار داشت: ما با دغدغه‌های شما بانوان در مجلس شورای اسلامی آشنا بوده ،زیرا خود در درجه اول یک زن و سپس همسر در خانواده میباشیم و با برگزاری جلسات در فراکسیونهای تخصصی و بحث در صحن علنی مجلس پیگیر موضوعات شما کارآفرینان هستیم.

اودر ادامه افزود:کشورهای روسیه،چین و ژاپن که پس ازجنگهای خودتوانستند به جایی برسندکه اکنون حرفی برای گفتن دراقتصاد دنیا داشته باشند،همدلی،اتحاد و مهربانی را پیش گرفتند وکشور چین بعنوان مثال با همت بانوان خود و با شعار وحشیان غربی را از کشور بیرون برانید تلفیقی از فناوری اروپا و سنت خودرا اجرا کرد و منابع نفتی و گاز هم ندارند.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:در دوره قاجار کشورهای روسیه و چین همسطح ما بودند ولی توانستند به پیشرفتهای کنونی در سطح جهان برسند و کشور ماهم میتواند به پیشرفت همه جانبه برسد ودر این راستا باید از نیروی پرتوان و تلاشگر و خلاقانه بانوان استفاده کرد.

اولاد قباد اذعان داشت: کشورهم با برخورداری از منابع مالی خوب و فرهنگ هفت هزار ساله به همه سطوح عالی خواهد رسید،لیکن مانیاز به مدیریت صحیح، به دور ازفساد،رانت و اخلالگران اقتصادی داریم.

افتتاح نمایشگاه بانوان کارآفرین در کشور روسیه همراه با آموزش،تور سرمایه گذاری در کشورهای داغستان،آذربایجان و چچن و تقویت توانمندی صادرات از جمله طرحهایی بود که نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری تهران به عنوان برنامه های آتی مطرح کردند.

در این نشست فریده اولاد قباد و فاطمه ذوالقدر نمایندگان مردم تهران، ری ،شمیرانات ، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی و ثریا شارقی مدیر کل امور بانوان استانداری تهران پس از شنیدن سخنان بانوان کارآفرین به دغدغه های آنان در موارد گوناگون از جمله ،سختگیری در پرداخت وام ،مشکلات مربیان ورزشی سرپرست خانوار،نامناسب بودن مکانهای کارگاه‌ها و ....پرداختند.

/خبرنگار:ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار